هسل بلاد کیت دوربین اختصاصی X1D را به مناسب 75 سالگی برند خود در رنگ مشکی رونمایی کرد

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
هسل بلاد کیت اختصاصی دوربین X1D را در رتگ مشکی برای گرامیداشت ۷۵ سال تولید دوربین توسط این کمپانی رونمایی کرد.
تبلیغات

کمپانی هسل بلاد در جریان برگزاری نمایشگاه Photonika 2016 لنز ۳۰ میلی‌متری XCD را با دیافراگم F/3.5 برای دوربین X1D 50c خود رونمایی کرد. هسل بلاد در جریان رونمایی از دوربین بدون آینه‌ی ۵۰ مگاپیکسلی خود وعده‌ی معرفی و عرضه‌ی این لنز به بازار را داده بودند که حال شاهد رونمایی از آن هستیم. زاویه دید این لنز با یک لنز ۲۴ میلی‌متری روی دوربین‌های ۳۵ میلی‌متری برابری می‌کند. همچنین باید به حداکثر دیافراگم F/32 لنز مورد نظر اشاره کرد که قادر است روی سوژه‌هایی که در فاصله‌ی ۴۰ سانتی‌متری از سنسور دوربین قرار دارند، فوکوس کند. قطر ۸۳ میلی‌متری این لنز آن را بزرگ‌تر از لنز ۴۵ میلی‌متری F/3.5 این کمپانی جلوه می‌دهد که قطری برابر ۷۷ میلی‌متر دارد. قطر دهانه‌ی فیلتر این لنز ۷۷ میلی‌متر است که بزرگ‌تر از دهانه‌ی فیلتر لنز ۴۵ میلی‌متری هسل بلاد است. با بهره‌گیری از لنز جدیدی که هسل بلاد رونمایی کرده، دوربین X1D قادر است به فاصله‌ی کانونی ۲۴، ۳۵ و ۷۱ میلی متری دست یابد.

هسل بلاد همچنین نسخه‌ای اختصاصی از کیت دوربین X1D را به مناسبت ۷۵ سالگی تولید دوربین توسط این کمپانی معرفی کرد. بدنه‌ی این دوربین با نام Hasselblad X1D 4116 Edition شناخته می‌شود که با یک لنز ۴۵ میلی متری با دیافراگم F/3.5 همراه شده است. این دوربین و لنز در یک بسته بندی شکیل Unique 4116 Edition در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

دوربین و لنز هسل بلاد

کیت اختصاصی X1D با برچسب قیمت ۱۲٫۹۹۵ دلاری راهی بازار خواهد شد، حال آنکه جزئیات قیمت لنز ۳۰ میلی متری هسل بلاد ارائه نشده است.

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات