نیسان روگ 2017 با ظاهری جدید و هیبرید متفاوت عرضه می شود

سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
نیسان روگو ۲۰۱۷ پس از سه سال عرضه خودرو روگو در سال ۲۰۱۳ با یک فیس لیفت جدید و البته جذاب روانه بازار می‌شود.
تبلیغات

در عکس بالا نیسان روگو ۲۰۱۷ (2017 Nissan Rogue) را می‌بینید که درست سه سال پس از معرفی کراس‌اوور روگو که در پاییز ۲۰۱۳ انجام شد، عرضه شده است. نیسان روگو ۲۰۱۷  با خود به روز رسانی‌های جزئی ظاهری، پیشرفت محتوا و مهم‌تر از آن اضافه کردن یک مدل هیبرید را به همراه دارد.

برای اولین بار هیبرید در هر دو کاربرد‌های چهار چرخ محرک یا چرخ محرک جلو ارائه شده است. روگوی هیبریدی ۲۰۱۷ یک موتور بنزینی ۴ سیلندر ۲ لیتری را را با یک موتور الکتریکی و انتقال قدرت Xtronic (جعبه‌دنده متغیر پیوسته)، با یک باتری لیتیوم-یون واقع در زیر صندوق عقب خودرو، همراه ساخته است که نیسان ادعای "حفظ قسمت صاف صندوق عقب را برای دسترسی آسان سرنشین عقبی خودرو و کاهش کم حجم محفظه حمل بار " را دارد.

Nissan-Rogue

سیستم هیبریدی دارای قدرت ۱۷۶ اسب بخار که ترکیبی از قدرت ۱۴۱ اسب بخاری و ۶ نیوتون-متری موتور ۲ لیتری  و گشتاور حدود ۵ نیوتون-متری از یک الکترو موتور ۳۰  کیلو واتی است. مصرف سوخت مدل محرک جلوی هیبریدی به صورت تخمینی بر اساس اطلاعات آژانس حفاظت محیط زیست ایالات متحده آمریکا (EPA)  دارای مصرف ۷.۱۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر برای داخل شهر، ۶.۷۷ لیتر برای بزرگراه و ۶.۹۶ لیتر به صورت ترکیبی است. این در حالی است که مدل چهار چرخ محرک آن دارای مصرف ۷.۶۳ لیتر برای ۱۰۰ کیلوکتر در مسافت شهری، ۶.۹۶ لیتر برای بزرگراه و ۶.۷۷ لیتر به صورت ترکیبی است که نسبت به حالت قبلی کمتر شده است.  در روگوی معمولی ۲۰۱۷ از پیشرانه ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر ۱۷۰ اسب بخاری و ۷.۳۷ نیوتون متری مدل قبلی بدون تغییر استفاده شده است.

تجدید نظر‌های ظاهری برای بروزرسانی‌ها بر روی دو انتهای خودرو متمرکز است. این بروزرسانی‌ها شامل چراغ جلوی جدید و برجسته‌تر آن، پنجره‌ی مشبک مورانو مانند V-motion همراه طراحی مجدد سپر اسپورت با چراغ‌های مه شکن مستطیلی، و در قسمت عقب، چراغ‌های دوباره طراحی شده با LED‌های مدل بومرنگ (boomerang-styled) می‌باشد. همچنین قالب‌های جانبی کروم جدید با سه رنگ دیگر و چرخ‌های دوباره طراحی شده‌ی ۱۷، ۱۸ و ۱۹ اینچی موجود است.

Nissan-Rogue

به لحاظ داخلی نیسان روگو ۲۰۱۷ تغییراتی مثل غربیلک فرمان و دنده‌ی اسپورت‌تر ، تجدید نظر در کنسول جلوی مرکزی و تبدیل آن به یک مدل ماهرانه، تمیزکاری و برش کاری لوازم داخلی (هم پارچه و هم چرم) و کیت استاندارد و اختیاری اضافی صورت گرفته است.

خودرو ساز ژاپنی همچنین تجهیزات ایمنی روگو را با سیستم اخطار خروج از خط (LDW) و سیستم پیشگری از خروج از لاین (LDP)،  کروز کنترل تطبیقی (ICC) و ترمز اضطراری پیشرو (Forward Emergency Braking) با تشخیص عابر پیاده بهبود بخشیده‌اند.

قیمت گذاری نزدیک زمان عرضه و فروش روگو ۲۰۱۷ هنوز اعلام نشده است و امسال اعلام خواهد شد. از تصاویر این خودروی زیبا لذت ببرید:

Nissan-Rogue
Nissan-Rogue
Nissan-Rogue
Nissan-Rogue
Nissan-Rogue
Nissan-Rogue
Nissan-Rogue
Nissan-Rogue
Nissan-Rogue
Nissan-Rogue
Nissan-Rogue
Nissan-Rogue
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات