کادیلاک CTS 2017 با بهبود‌های متعددی عرضه می‌ شود

پنج‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
هر ساله خودرو سازان تلاش می‌کنند تا با ایجاد تغییرات کوچک و بزرگ در خودروها هم بر کیفیت و جذابیت‌های بصری خودروهای خود بیفزایند و هم مشتری را به خرید نمونه‌های جدیدتر ترغیب کنند. در ادامه به بررسی مدل ۲۰۱۷ کادیلاک CTS و بهبود‌های آن می‌پردازیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 خودروهای لوکس کادیلاک مانند ATS کامپکت و CTS سایز متوسط در حال انجام رقابتی فشرده برای فروش بیشتر با رقبای آلمانی خود هستند. به همین منظور CTS 2017 چندین بروز رسانی ظاهری مانند همان تغییراتی که پیش‌تر در ATS دیده‌ بودیم، دریافت کرده است. البته این تغییرات در در بخش بدنه در واقع بسیار جزیی و ناچیز هستند زیرا که تنها تغییراتی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد اضافه شدن خط افقی کروم روی جلو پنجره و تعویض خروجی اگزوز است. مهم‌ترین تغییرات در سدان CTS 2017، در ساختار تزئینات داخلی رخ داده است که آرایش منطقی‌تری به خود گرفته‌اند. قیمت نمونه‌ی پایه‌ی این خودرو از ۴۶٫۹۹۰ دلار آغاز می‌شود که ۴۳۵ دلار گران‌تر شده است و با پیشرانه توربوشارژی ۲ لیتری با چهار سیلندر عرضه می‌شود.

کادیلاک

قیمت CTS با تجهیزات لوکس از ۵۲٫۶۹۰ دلار آغاز می‌شود که این مدل نیز به صورت استاندارد با پیشرانه‌ی ۲ لیتری ارائه می‌گردد. اما کادیلاک این امکان را به مشتری می‌دهد تا با پرداخت تنها ۲۰۰۰ دلار بیشتر، خودرو را به یک پیشرانه ۳.۶ لیتری V شکل مجهز کند. در مدل لوکس تجهزاتی مانند صندلی‌های چرم، سان روف، صندلی‌های جلوی مجهز به گرمکن و تهویه در کنار تعدادی از سیستم های امنیتی مانند هشدار وجود خودرو در نقاط کور، سیستم هشدار خروج از مسیر و سیستم ضد تصادف (توسط رادار و گاهی اوقات با استفاده از لیزر و دوربین که این دو مورد آخری در شرایط آب و هوایی بد کارایی خود را از دست می‌دهند تصادف را تشخیص می‌دهند و بدون عکس العمل راننده خودرو را متوقف یا از مسیر تصادف منحرف می‌کند) اضافه شده‌اند.

اما مدل مجهزتر CTS که با نام پریمیوم لاکچری شناخته می‌شود، بصورت استاندارد با پیشرانه‌ی ۳.۶ لیتری همچنین کمک فنرهای قابل تطبیق، سنسور باران برای شیشه پاک کن و سیستم پیشرفته‌ی پارک با قیمت نهایی ۶۰۱۹۰ دلار عرضه می‌شود. در همه مدل‌ها پیشرانه با یک جعبه‌دنده‌ی ۸ سرعته خودکار همراه شده است و سیستم چهار چرخ متحرک نیز به صورت آپشن با قیمت ۲۰۰۰ دلار در دسترس است.

مدل‌های CTS وی اسپورت با قدرت ۴۲۰ اسب بخار و CTS-V قدرتمند ۶۴۰ اسب بخاری، نیز در سال ۲۰۱۷ به فروش می‌رسند؛ این خودروها نیز مانند نمونه‌ی استاندارد CTS از بهبود‌های ظاهری اندکی بهره برده‌اند. نسخه‌ی وی اسپورت که در دو مدل با قیمت پایه‌ی ۶۱۶۹۰ دلار به فروش می‌رسد که نسبت به گذشته ۷۴۰ دلار گران‌تر شده است. مدل وی اسپورت پریمیوم با بهره بردن از تمامی تجهیزات اضافی، با قیمت پایه‌ی ۷۱۷۹۰ دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. قیمت CTS-V نیز نسبت قبل تغییر نکرده و همان ۸۵۹۹۰ دلار باقیمانده است.

تکنولوژی‌های جدید ۲۰۱۷ به کار رفته در خانواده‌ی CTS‌نیز بخشی از بروزرسانی‌ها صورت گرفته است. CTS جدید اکنون به دوربین عقب نیز مجهز شده که در کادیلاک CT6 برای اولین بار عرضه شده است. این سیستم ۴۷۵ دلاری در مدل CTS لاکچری به صورت آپشن و در CTS پریمیوم لاکچری و وی اسپورت به صورت استاندارد در دسترس است. سیستم سرگرمی کادیلاک نیز بصورت استاندارد در تمامی سدان‌های CTS وجود دارد و به چند ویژگی جدید اعم از پشتیبانی نرم افزاری بهبود یافته و ویژگی راننده نوجوان که شامل هشدار دهنده‌های سرعت و محدودیت در حجم صدا است، مجهز شده است.

طبق ادعای کادیلاک بهبود‌های ظاهری و استفاده از تکنولوژی‌های جدید در CTS باعث می‌شود تا این مدل به برادرهای به‌روز خود مانند CT6 و کراس اوور XT5 شباهت بیشتری بیابد. بزودی خواهیم دید که آیا بروز رسانی‌های ۲۰۱۷ می‌تواند مشتری را مجاب به خرید سدان CTS کند و آن‌ها را به نمایشگاه‌های کادیلاک بکشاند. کادیلاک CTS و ATS تا انتهای تابستان جاری به بازارها روانه خواهند شد.

کادیلاک
کادیلاک
کادیلاک
کادیلاک
کادیلاک
کادیلاک cts
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات