فروش نسخه نهایی میتسوبیشی لنسر اولوشن با قیمت ۸۸ هزار دلار

خودروی افسانه‌ای میتسوبیشی لنسر اولوشن در پایان راه خود قرار دارد و تولید آن متوقف شده است. حال یکی از عاملیت‌های میتسوبیشی، یک دستگاه از نسخه‌ی نهایی (Final Edition) لنسر اولوشن را به قیمت ۸۸ هزار که نزدیک به سه برابر قیمت استاندارد خودرو است، به فروش گذاشته است. در ادامه‌ی مطلب همراه زومیت باشید.

چندی پیش یک دستگاه پورشه 911R به قیمت تقریبا ۱.۳ میلیون دلار به فروش رفت که این مبلغ حدودا هفت برابر قیمت واقعی این خودرو بود. این معامله یکی از علایمی بود که از شوق و اشتیاق بالای مجموعه داران خودرویی حکایت می‌کند. اما قیمت این میتسوبیشی لنسر حاکی از این است که این اشتیاق و علاقه تنها به برندهای مطرح و درجه‌ی یک محدود نمی‌شود.

میتسوبیشی لنسر

این خودرو یک میتسوبیشی لنسر اولوشن فاینال ادیشن (نسخه‌ی نهایی) مدل ۲۰۱۵ است که در لیست فروش میتسوبیشی بروکلین به قیمت ۸۸ هزار و ۸۸۸ دلار قیمت گذاری شده است. این قیمت حدودا دو و نیم برابر قیمت اولیه‌ی خودرو است.

اگر بخواهیم عادلانه به این مسئله نگاه کنیم باید اذعان کرد که این خودرو یکی از ۱۶۰۰ دستگاه نسخه‌ی Final Edition میتسوبیشی لنسر است که نشان دهنده‌ی پایان حیات مدل محبوب اولوشن است. البته فقط این نیست، بلکه این خودرو نخستین دستگاه تولید شده از این سری نیز است.

میتسوبیشی لنسر

جالب است بدانید که میتسوبیشی بروکلین برای خرید این خودرو تنها مبلغ ۴۶ هزار و ۲۰۰ دلار را پرداخته است. میتسوبیشی این خودرو را در یک حراجی به فروش گذاشته بود که قرار بود منابع مالی آن به جامعه‌ی ملی بیماران ام اس اختصاص یابد و همین قیمت ۴۶ هزار و ۲۰۰ دلاری توانسته بود برنده‌ی مزایده شود.

حال که چنین علاقه و اشتیاقی در بین ثروتمندان برای نخستین نمونه از ۱۶۰۰ دستگاه نسخه‌ی نهایی لنسر اولوشن وجود دارد، باید دید که آخرین دستگاه آن‌ها به چه قیمتی به فروش خواهد رفت.

میتسوبیشی لنسر

نسخه‌ی فاینال ادیشن بر اساس لنسر تیپ GSR ساخته شده است که این بدان معنا است که این خودرو به صورت استاندارد از جعبه‌دنده‌ی پنج سرعته‌ی دستی استفاده می‌کند. از تعدادی از امکانات بهتر تیپ MR نیز در این خودرو استفاده شده است. قدرت مورد نیاز این نسخه از لنسر اولوشن از پیشرانه‌ی نام آشنای ۲ لیتری چهار سیلندر میتسوبیشی تامین می‌شود که به کمک توربوشارژر می‌تواند ۳۰۳ اسب بخار قدرت و ۴۱۳ نیوتون متر گشتاور تولید کند.

میتسوبیشی لنسر

به این نکته نیز باید توجه کرد که میتسوبیشی نام Evo را کنار نگذاشته است. به هر حال این خودروساز در گذشته هر نسل اولوشن را بسیار متفاوت‌تر از نسل قبلی این خودروی مبتنی بر رالی تولید می‌کرده است و در حال حاضر پیشنهادهای زیادی برای تولید این خودرو به عنوان یک اس یو وی پلاگین هیبرید وجود دارد.

نظر شما در رابطه با میتسوبیشی لنسر اولوشن و پایان حیات آن چیست؟

منبع motorauthority

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده
تبلیغات

بیشتر بخوانید