ایرانسل سامانه‌ پشتیبانی آنلاین مشترکان را راه اندازی کرد

دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
ایرانسل برای ارتباط راحت‌تر مشترکان با بخش پشتیبانی این شرکت، سامانه‌ی پشتیباتی آنلاین مشترکانش را در وب‌سایت خود راه‌اندازی کرد. بدین ترتیب مشترکان می‌توانند به صورت آنلاین با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان چت کنند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

با توسعه‌ی سامانه‌ی گفت‌وگوی آنلاین مشترکان ایرانسل، امکان دسترسی به پشتیبانی آنلاین در تمامی صفحات وب‌سایت اپراتور دوم برای مشترکان فراهم شد. بدین ترتیب مشترکان می‌توانند در تمامی صفحات وب‌سایت ایرانسل با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت چت کنند.

ایرانسل با هدف توسعه و بهبود فرایند پشتیبانی مشترکان به راه‌اندازی و توسعه‌ی سامانه‌ی گفت‌وگوی آنلاین (چت) در وب‌سایت خود اقدام کرده است.

با استفاده از این قابلیت، مشترکان ایرانسل و بازدیدکنندگان از تمامی صفحات وب‌سایت این اپراتور می‌توانند با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته به صورت آنلاین چت کنند تا با طرح پرسش‌ها، مشکلات و درخواست‌های خود، پاسخ مربوطه را در همان زمان دریافت کنند.

بر اساس اعلام این اپراتور، در صورتی که بازدیدکننده‌ای حداقل۲ دقیقه در وب‌سایت ایرانسل حضور داشته باشد، پنجره پشتیبانی آنلاین به صورت خودکار ظاهر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات