پیش نمایش گرندپری کانادا فرمول یک 2016

یک‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
رقابت‌های فصل ۲۰۱۶ فرمول یک در هفتمین مرحله‌ی خود در شهر مونترال کانادا امروز راس ساعت ۲۲:۳۰ برگزار خواهد شد. با زومیت همراه باشید تا از جایگاه استارت رانندگان و عملکرد آن‌ها در دور‌های تمرینی و زمان‌گیری مطلع شوید.
تبلیغات

گرندپری کانادا امروز در شرایطی آغاز می‌شود که شرایط حکایت از بازگشت همیلتون به روز‌های اوج خود دارد. قهرمان فصل پیشین رقابت‌های فرمول یک، پس آغاز ناامیدکننده‌ی رقابت‌های امسال، دو هفته‌ی پیش با قهرمانی در گرندپری موناکو به فرم ایده‌آل خود بازگشت. وی در دور زمان‌گیری نیز با عملکردی خوب و ثبت زمان ۱:۱۲:۸۱۲ موفق به کسب جایگاه اول برای آغاز مسابقه شد. این پنجاه و سومین پل پوزیشن برای همیلتون در فرمول یک است. نیکو رزبرگ هم تیمی همیلتون نیز با زمان ۱:۱۲:۸۷۴، از جایگاه دوم مسابقه را آغاز خواهد کرد. 

فرمول یک - گرند پری کانادا

عملکرد رانند‌ه اصلی فراری در دور‌های زمان‌گیری نیز مطلوب بود و سباستین فتل با ثبت زمان ۱:۱۲:۹۹۰ از مکان سوم مسابقه را آغاز خواهد کرد. اما شرایط برای کیمی رایکونن بسیار متفاوت است. در روز‌های اخیر شایعات زیادی مبنی بر جایگزینی دنیل ریکیاردو یا سرجیو پرز با وی برای فصل آتی مسابقات منتشر شده است و این در حالی است که فتل، عملکرد قابل اطمینان و بدون هرگونه فریب‌کاری رایکونن را ستود و از وی به عنوان هم‌تیمی ایده‌آل یاد کرد. رایکونن در دور‌های زمان‌گیری نیز با مشکل ترمز در خودروی خود مواجه شد؛ رایکونن در این خصوص عنوان کرد:

خودرو هر لحظه رفتار متفاوتی از خود نشان می‌داد. در برخی از شرایط ترمز‌ها رفتار مطمئنی داشته و در سایر شرایط ناگهان عملکرد بدی به نمایش می‌گذاشتند.
فرمول یک - گرند پری کانادا

مشکل ترمز‌های رایکونن باعث شد تا نتواند به رکورد مناسبی دست پیدا کند و با زمان ۱:۱۳:۵۷۹ مسابقه را از جایگاه ششم آغاز کند. راننده‌های ردبول دنیل ریکیاردو و مکس وشتاپن نیز مسابقه‌ی امشب را از جایگاه چهارم و پنجم استارت خواهند زد. سایر رانندگان نیز طبق پیش‌بینی‌ها عمل کرده و واتری بوتاس و فیلیپه ماسا از تیم ویلیامز، نیکو هالکنبرگ از فورس ایندیا و فرناندو آلونسو از مک‌لارن، در جایگاه‌های هفتم تا دهم هنگام آغاز مسابقه قرار خواهد گرفت.

در ادامه می‌توانید عملکرد رانندگان و تیم‌های فرمول یک در دور‌های زمان‌گیری را مشاهده کنید.

فرمول یک کانادا 2016

پیست فرمول یک کانادا به دلیل مسیر‌های طولانی، یکی از سریع‌ترین‌ پیست‌های مسابقات است و می‌توان انتظار سبقت‌های زیادی را در رویداد امشب داشت. شبکه‌ی ورزش نیز ساعت ۲۲:۳۰ به پخش این گرندپری را خواهد پرداخت. 

فرمول یک - گرند پری کانادا
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات