مایکروسافت اج افزونه AdBlock و AdBlock Plus را دریافت کرد

یک‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در ماه مارس مایکروسافت نسخه‌ای از مرورگر اج را با پشتیبانی از افزونه‌ها آزمایش کرد. حالا یکی از مهم‌ترین و پردرخواست‌ترین افزونه‌های موجود برای مرورگر‌های دیگر همچون مرورگر مایکروسافت اج ارائه شده است. در ادامه درباره اضافه شدن AdBlock و AdBlock Plus به مایکروسافت اج بیشتر صحبت خواهیم کرد.
تبلیغات

مایکروسافت در ویندوز ۱۰ تصمیم گرفت تا اینترنت اکسپلورر را کاملا به فراموشی بسپارد و به جای آن از مرورگر سبک و سریعی به نام اج استفاده کند. خوشبختانه تصمیم مایکروسافت در این باره درست بود و این مرورگر کاملا سبک و سریع است و برای وبگردی نیز گزینه خوبی به حساب می‌آید اما خبر بد اینجاست که مایکروسافت اج از افزونه‌ها پشتیبانی نمی‌کند.

همانطور که می‌دانید یکی از بخش‌هایی که مرورگر کروم را تا این مقدار محبوب کرده، همین افزونه‌هایی هستند که کار را برای وبگردی و استفاده‌های مختلف از وب‌سایت‌ها راحت‌تر می‌کنند.

adblock

حالا یکی از بهترین افزونه‌هایی که در زمان وبگردی به کار می‌آید AdBlock و AdBlock Plus است که امروز رسما برای مرورگر پیش‌فرض ویندوز ۱۰ منتشر شده است. شاید برای بسیاری از افراد استفاده نکردن از افزونه‌ها در مرورگر امری طبیعی باشد اما برخی از افراد بدون در اختیار داشتن افزونه‌های کاربردی نمی‌توانند از یک مرورگر دل بکنند و به مرورگر مایکروسافت مهاجرت کنند.

اگر دوست دارید افزونه‌های مرورگر مایکروسافت اج را امتحان کنید باید عضو «برنامه پیش‌نمایش» باشید. برای نصب این افزونه می‌توانید از ویدیویی زیر استفاده کنید.

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات