رابطه سرد مجریان جدید تاپ گیر

جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تاپ گیر اخیرا دچار جنگ داخلی شده است و طبق اخبار منتشر شده تنش میان دو تن از مجریان این برنامه‌ی تلویزیونی محبوب بالا گرفته است. برای اطلاه از جزئیات این خبر، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مستند محبوب تلویزیونی تاپ‌گیر با اخراج جرمی کلارکسون و خروج جیمز می و ریچارد هموند به مشکلات زیادی برخورد؛ مسئولین این برنامه تلاش زیادی کردند تا با استفاده از افراد و مجریان توانمند بتوانند در اسرع وقت به روند سابق خود بازگردند. اما ظاهرا تشکیل تیم جدید امری دشوار‌ برای تهیه‌کنندگان تاپ‌گیر خواهد بود و اخبار حاکی از روابط نامساعد میان گروه جدید اجرایی برنامه، به خصوص مت لی‌بلانک و کریس ایونس است.

به گزارش نشریه‌ی بریتانیایی اینترتینمنت دیلی، در حال حاضر کریس ایوانز و مت لی‌بلانک در جنگ به سر می‌برند. شروع مشکلات این دو مجری جدید تاپ گیر، از زمانی آغاز شد که کریس ایوانز از ابتدا و استخدام لی‌بلانک مخالف بود. با توجه به اخبار منتشر شده مت هیچ‌گاه جز افراد مد نظر کریس نبود و این بازیگر محبوب آمریکایی برای جذب مخاطبین آمریکا به کریس تحمیل شده بود.

اما مشکلات اصلی از زمانی آغاز شد که تاپ‌گیر برای فصل جدید برنامه‌ی خود، اجرای نمایشی کن بلاک را در نقاطی از لندن و در کنار لی‌بلانک را تدارک دید. در انتهای این اجر لی‌بلانک پشت فرمان خودرو‌ی موستانگ بلاک، اقدام به اجرای حرکات نمایشی و دونات می‌کند. محل انجام این حرکات نمایشی، نزدیک به محل یادبود و تدفین بیش از ۷۰۰ هزار کشته‌ی بریتانیا در جنگ جهان دوم بوده است که این موضوع منجر به اعتراضات گسترده‌ی مردم شده بود.اعتراضات تا حدی پیش رفته بود که کریس ایوانز مجبور به عذرخواهی رسمی شده بود و لی‌بلانک در تمام این مدت عکس‌العملی از خود نشان نداد.

ایوانز معتقد است اقدام اخیر لی‌بلانک ضربه‌ی بزرگی به برند تاپ‌گیر وارد کرده است و این امر منجر به سرد شدن رابطه‌ی این دو مجری شده است. البته پیش از این لی‌بلانک از طریق توییتر شایعات موجود را تکذیب کرد و رابطه‌ی سرد خود به ایونس را مضحک خواند. 

ظاهرا جمع‌آوری تیمی توانمند و محبوب برای برنامه‌ی بزرگی همانند تاپ گیر نیز امری دشوار است. این در حالی است که به پخش برنامه‌ی مستقل جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می در آمازون نزدیک می‌شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات