تماشا کنید: مقایسه دوربین گلکسی اس 7 و آیفون 6 اس اپل

سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی اس 7 سامسونگ و آیفون 6s پلاس اپل هر دو از دوربینی بسیار عالی برخورداند. گلکسی اس 7 هنوز به صورت عمومی به بازارها نیامده اما آیفون ۶ اس پلاس برای مدتی است که در بازار‌ها وجود دارد. در ادامه دوربین این دو دستگاه از دو غول تولید کننده گوشی هوشمند را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.
تبلیغات

 یکی از گردانندگان کانال SuperSaf در یوتیوب توانسته زودتر از موعد جهانی به گلکسی اس ۷ دست پیدا کند و در کنار آیفون 6s و آیفون 6s پلاس تصاویری که دوربین این دو دستگاه گرفته‌اند را با یکدیگر مقایسه کند. 

گلکسی اس ۷ سامسونگ در پشت به دوربینی ۱۲ مگاپیکسل به Phase Detection autofocus، لرزش‌گیر نوری تصاویر (OIS)، دیافراگم f/1.7 و پیکسل‌هایی ۱.۴ میکرونی مجهز شده است. آیفون 6s نیز به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت با دیافراگم f/2.2، فوکوس خودکار PDAF و پیکسل‌هایی به اندازه ۱.۲۲ میکرون مجهز شده است. آیفون 6 اس پلاس نیز به دوربینی با همین مشخصات به علاوه تثبیت‌گر نوری تصویر (OIS) برخوردار است. تمام گوشی‌هایی که اسم بردیم، از دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل برخوردارند که گشودگی دیافراگم این دوربین در گلکس اس 7مقدار f/1.7 است و در آیفون‌ها f/2.2 است.

در ویدیو زیر خواهید دید که گلکسی اس 7 چگونه می‌تواند با فناوری فوکوس خودکار پیکسل دوگانه و فناوری‌های جدید دیگر در برابر آیفون‌های اپل خودنمایی می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم ویدیو زیر را برای مقایسه کامل بین دوربین این دو دستگاه تماشا کنید:

دانلود ویدیو با کیفیت 360p 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات