مقایسه تصاویر دوربین می 5 شیائومی با آیفون 6 اس پلاس اپل

چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
شیائومی ساعاتی پیش از پرچمدار جدید خود با نام Mi 5 رونمایی کرد. در جریان کنفرانس معرفی این تلفن هوشمند، شیائومی با مقایسه‌ی تصاویر ثبت شده توسط می 5 با آیفون 6 اس پلاس، کیفیت بالای سنسور دوربین گوشی خود را به نمایش گذاشت. در ادامه با زومیت همراه باشید تا نگاهی به این تصاویر بیندازیم.
تبلیغات

 پرچمدار جدید شیائومی از مشخصات سخت‌افزاری قابل قبول و تقریباً مشابه با پرچمداران جدید سامسونگ و ال‌جی برخوردار است؛ اما ظاهراً چیزی که باعث تمایز پرچمدار خوش قیمت این شرکت چینی می‌شود، دوربین قوی آن است.

سنسور ۱۶ مگاپیکسلی IMX 298 دوربین می 5 ساخت سونی است و از تکنولوژی DTI استفاده می‌کند. بنا به گفته‌های کمپانی چینی، این سنسور به دوربین کمک می‌کند تا از نور بیشتری استفاده کرده و تصاویر ثبت شده توسط آن نویز و تاری کمتری داشته باشند.

سنسور دوربین می 5

 علاوه بر آن، وجود لرزشگیر اپتیکال چهار محوره (4axis OIS) به شما کمک خواهد کرد که حتی در حال حرکت هم تصاویر واضحی را ثبت کنید.

شیائومی در طول کنفرانس از فرصت به وجود آمده استفاده کرد و به مقایسه‌ی پرچمدار جدید خود با آیفون 6 اس پلاس از لحاظ وزن، ابعاد و دوربین پرداخت.

در قسمت مقایسه‌ی دوربین، شیائومی نمونه‌هایی از تصاویر ثبت شده توسط دوربین می 5 را در کنار تصاویر دوربین آیفون 6 اس پلاس به نمایش گذاشت. با توجه به تصاویری که شیائومی منتشر کرده است، به نظر می‌رسد که نور و غنای رنگ‌ها در تصاویر ثبت شده توسط می 5 از آیفون 6 اس بهتر باشند؛ هرچند برای مقایسه‌ی دقیق کیفیت تصاویر دو دوربین باید منتظر عرضه‌ی رسمی این تلفن به بازار باشیم.

در زیر می‌توانید تصاویر مقایسه‌ای به نمایش درآمده در کنفرانس را مشاهده کنید. تصاویر سمت چپ با دوربین آیفون 6 اس و تصاویر سمت راست با دوربین می 5 گرفته شده‌اند.

عکس دوربین می 5 در شب
تصویر می 5

نظر شما راجع به کیفیت تصاویر دوربین می 5 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات