ماسکیتو، ساعت هوشمندی که تبدیل به سرعت سنج دوچرخه می‌شود

سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند ماسکیتو در سه مدل عرضه شده است و از ویژگی‌های مهم آن می‌توان به قابلیت استفاده به‌عنوان سرعت‌سنج در دوچرخه اشاره کرد.
تبلیغات

ماسکیتو، یک ساعت هوشمند است که از طراحی ساعت‌های آنالوگ بهره می‌برد. ساعت‌های هوشمند دیگری مانند ماسکیتو، کم و بیش در بازار یافت می‌شوند که برای مثال می‌توان به Withings Activite اشاره کرد. البته آنچه ماسکیتو را از دیگر مدل‌های مشابه متمایز می‌سازد، طراحی آن برای دوچرخه است.

به لطف این طراحی، کاربر می‌تواند ساعت را از بدنه متصل به بند جدا و آن را به دوچرخه متصل کند تا از ماسکیتو به‌عنوان یک سرعت‌سنج استفاده کند. همچنین ماسکیتو به کاربران اجازه می‌دهد با فرامین صوتی از این ساعت هوشمند بهره ببرند.

کاربران بعد از متصل کردن ماسکیتو به دوچرخه خود، می‌توانند از آن به‌عنوان یک سرعت‌سنج استفاده کنند. پس از متصل شدن ماسکیتو به دوچرخه، کاربر می‌تواند مسافت طی شده و سرعت لحظه‌ای دوچرخه را متوجه شود. علاوه بر این اطلاعات، حالت کرنوگراف نیز در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند متوجه شوند که هر مرحله از دوچرخه‌سواری چقدر زمان می‌برد.

همان‌طور که ذکر شد، ماسکیتو یک ساعت هوشمند است؛ بنابراین مانند دیگر ساعت‌های هوشمند، امکانات مختلفی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربر می‌تواند با متصل کردن ماسکیتو به تلفن هوشمند خود از طریق اپلیکیشن مربوطه، به اعلانات در مورد تماس، پیامک و دیگر اطلاعات دسترسی داشته باشد.

از نظر کیفیت ساخت و سخت‌افزاری می‌توان ماسکیتو را در سطح استاندارد محصولات میان‌رده قرار دارد. این ساعت هوشمند دارای بدنه استیل ضدزنگ یا آلومینیوم است تا کاربر بتواند مدل مورد نظر خود را خریداری کند. باتری قابل شارژ ماسکیتو می‌تواند ۶ تا ۲۴ ماه (با در نظر گرفتن میزان مصرف کاربر) دوام بیاورد که باید گفت رقم بسیار قابل قبولی به نظر می‌رسد.

این ساعت در دو مدل عرضه خواهد شد؛ مدل اول دارای سرعت‌سنجی است که ارقام را به کیلومتر بر ساعت نشان می‌دهد و در مدل دوم از سرعت‌سنجی استفاده شده است که مسافت طی شده را به‌صورت مایل بر ساعت در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

ساعت هوشمند ماسکیتو

در کنار قابلیت‌های خوب و طراحی زیبا، قیمت ماسکیتو از بزرگ‌ترین نقاط ضعف آن محسوب می‌شود. ارزان‌ترین مدل این ساعت که از بدنه آلومینیومی، بند پارچه‌ای و شیشه مینرال بهره می‌برد، دارای برچسب قیمتی معادل ۵۲۸ دلار است. مدل بعدی که شیشه یاقوت کبود و عقربه‌های سیاه‌رنگ دارد به قیمتی معادل ۶۷۸ دلار به فروش خواهد رسید.

در آخر، مدل کلاسیک است که از بدنه استیل ضدزنگ، شیشه یاقوت کبود و بند چرم بهره می‌برد و به قیمتی معادل ۷۲۵ دلار عرضه خواهد شد. این در حالی است که سرعت‌سنج‌های معمولی به قیمت ۱۰ تا ۱۵ دلار فروخته می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات