بوکمارک کردن تصاویر در اینستاگرام با بروزرسانی جدید ممکن شد

پنج‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
با به‌روزرسانی جدید اینستاگرام امکان بوکمارک کردن تصاویر به‌منظور مشاهده‌ی آن‌ها در زمان‌های بعد فراهم می‌شود.
تبلیغات

اینستاگرام علاوه بر اینکه یک شبکه‌ی اجتماعی بسیار محبوب برای مشاهده‌ی تصاویری است که دوستان هر فرد آن‌ها را به اشتراک گذاشته‌اند، مجله‌ای تصویری نیز هست که اغلب می‌توان تصاویر بسیار زیبایی در آن یافت که می‌تواند در مواردی بسیاری راهگشا باشد؛ اما اینستاگرام پیش از این روشی برای یافتن راحت این تصاویر در اختیارمان قرار نداده بود، حال آنکه به‌روزرسانی جدید این سرویس،  قابلیت بوکمارک کردن تصاویر ارائه کرده است.

در صورتی که اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی هوشمند خود به‌روز کنید، می‌توانید کلید نرم‌افزاری جدیدی زیر تصاویر مشاهده کنید که به کمک آن، امکان بوکمارک کردن تصاویر برای ذخیره‌ی آن‌ها در یک ساختار منظم برای مشاهده در آینده فراهم می‌شود.

بوکمارک در اینستاگرام

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط اینستاگرام؛ کاربران از اینکه تصاویر آن‌ها توسط دیگری بوکمارک شده است، مطلع نخواهند شد. قابلیت بوکمارک کردن یک ویژگی بسیار کاربردی برای افرادی است که از تصاویر اینستاگرام به‌عنوان ابزاری برای الهام گرفتن در پیشبرد کارهای خود استفاده می‌کنند. با چنین قابلیتی؛ این افراد می‌توانند به‌صورت منظم و سازمان‌یافته به جمع‌آوری تصاویر مدنظر خود بپردازند.

نظر شما در مورد قابلیت جدید اینستاگرام چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات