استفاده از صدای جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند و جیمز می در اپلیکیشن Waze

سه‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
استفاده از صدای مجریان فعلی برنامه‌ی گرند تور در اپلیکیشن Waze برای علاقه‌مندان به این سه مجری پر سروصدا خبری خوب است.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته، جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند و جیمز می با ضبط قطعه‌ای صوتی در آمازون، شروع اولین قسمت از برنامه‌ی جدیدشان با نام گرند تور را وعده دادند. اما به نظر می‌رسد این کار تنها اجرای صوتی آن‌ها نباشد. در حال حاضر کاربران اپلیکیشین مسیریابی Waze نیز می‌توانند از صدای مجریان گرند تور در پیدا کردن مسیرهایشان کمک بگیرند.

اگر از جمله افرادی باشید که پیگیر اخبار هستید، این خبر برای شما خیلی هیجان‌انگیز نخواهد بود؛ زیرا در ماه سپتامبر جرمی کلارکسون ویدیوهایی از جیمز می توئیت کرد که شامل صداهایی مانند هدایت کردن برای یک سیستم مسیریابی بود. در آن زمان حدس بر این بود که ممکن است این صداها برای اپلیکیشن Waze ضبط شوند و در نهایت معلوم شد که این گمان درست بوده است.

هنوز به‌طور قطع مشخص نیست که چگونه صداهای سیستم مسیریابی ما می‌توانند با یکدیگر مخالفت کند! اما اگر کسانی باشند که بتواند این امر را به تحقق برسانند، قطعاً مجریان سابق Top Gear خواهند بود. با بروزرسانی اپلیکیشن Waze که در حال حاضر در دسترس است، می‌توانید از صدای جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند و جیمز می و بحث‌وجدل آن‌ها در مسیر، لذت ببرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات