تماشا کنید: آیفون 7 پلاس در تست عملکرد، پیکسل ایکس ال را شکست داد

چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن گوشی‌های آیفون 7 پلاس و پیکسل ایکس‌ال از لحاظ سرعت عملکرد تست می‌شوند.
تبلیغات

همان طور که می‌دانید از زمان عرضه‌ی آیفون 7 مدتی می‌گذرد، اما گوگل نیز امسال با سبک و سیاقی متفاوت وارد بازار گوشی‌های هوشمند شد، این شرکت نخستین گوشی‌های هوشمند خود را با نام‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال روانه‌ی بازار کرد. بنابراین شخصی با هدف مقایسه‌ی پیکسل ایکس‌ال با آیفون 7 پلاس، اقدام به تست عملکرد آنها کرده است.

گوشی هوشمند آیفون 7 پلاس از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای A10 Fusion و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد، گوشی پیکسل ایکس‌ال گوگل نیز به پردازنده‌‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۱ و حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی مجهز است.

همچنین لازم به ذکر است نمایشگر پیکسل ایکس‌ال دارای رزولوشن ۲۵۶۰x۱۴۴۰ بوده و رزولوشن نمایشگر آیفون 7 پلاس برابر با ۱۹۲۰x۱۰۸۰ است. طبیعتا، یکی از اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار در تست عملکرد، سیستم‌ عاملی است که بر روی گوشی هوشمند نصب شده است که در این مورد با اندروید ۷.۱ نوقا و نسخه‌ی ۱۰.۰.۲ از سیستم عامل iOS طرف هستیم.

تست سرعت، اجرای چند بازی موبایل شامل Subway Surfer، Flip Divin، Fit The Fat 2 و  Smash It را در بر می‌گیرد. سپس گوشی‌های هوشمند باید لپسی را از یک فایل ویدئویی یکسان، ایجاد کنند. برخی اپ‌های دیگر نیز مانند نتفلیکس و ESPN به تست اضافه شدند، اما پیکسل ایکس‌ال در اجرای نخستین بازی، عقب می‌ماند و در ادامه‌ی تست نیز موفق به بازیافتن زمان نمی‌شود.

در پایان این تست، آیفون 7 پلاس با اختلاف اول می‌شود. پیکسل ایکس‌ال دور اول تست را طی ۱ دقیقه و ۴۷ ثانیه به پایان می‌رساند و در دور دوم نیز به رکورد ۳ دقیقه و ۵ ثانیه می‌رسد.

آیفون 7 پلاس دور اول تست عملکرد را بسیار سریع‌تر از پیکسل ایکس‌ال و تنها در ۱ دقیقه و ۲۴ ثانیه به پایان می‌رساند و در دور دوم نیز به رکورد ۱ دقیقه و ۵۵ ثانیه می‌رسد. در پایان می‌توانید ویدئوی این تست را تماشا کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات