Le Max Pro اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ رسما معرفی شد

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
سرانجام پس از مدت‌ها انتظار اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ معرفی شد. اگر انتظار داشتید که کوالکام بهترین پردازنده خود را برای اولین بار با یک گوشی بالارده از شرکت‌های نام آشنایی مانند ال‌جی، سونی یا سامسونگ  به بازار عرضه کند باید بگوییم لِ تی‌وی مکس پرو اولین گوشی هوشمند مجهز به این پردازنده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

در شرایطی که پیش از این اعلام شده بود پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ تا اردیبهشت سال ۹۵ مختص گلکسی اس ۷ سامسونگ است، شرکت چینی ل‌ِ تی‌وی از اولین گوشی هوشمند دنیا مجهز به جدیدترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۲۰ در جریان رویداد CES 2016 رونمایی کرد. 

شاید بسیاری از کاربران هنوز نام LeTV را نشنیده باشند. این کمپانی بزرگ چینی مدت‌ها در زمینه‌ی ویدیوهای اینترنتی فعال بوده و مدتی است وارد دنیای گوشی‌های هوشمند شده و از همان بدو ورود محصولات قدرتمند و جذابی را معرفی کرده است. حالا با رونمایی از گوشی اِل‌ای مکس پرو قصد دارد یک بار دیگر قدرت خود را به رخ رقبا بکشد.

این گوشی علاوه بر پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، برای اولین بار از سنسور اثر انگشت Sense ID این شرکت بهره می‌‌برد. سنس آی‌دی با استفاده از سیستم فراصوت تصویر دقیق‌تری از اثر انگشت شما ثبت می‌کند. نکته‌ی جالب اینجا است که فرق نمی‌کند انگشت شما خشک یا خیس باشد.

ل تی‌وی مکس پرو در بخش نرم افزاری به اندروید مارشمالو مجهز شده است و در بخش سخت‌افزاری از نمایشگر ۶.۳۳ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۶۴ پیکسل در اینچ، دوربین ۲۱ مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند در سه نسخه با ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می‌شود. ل تی‌وی باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را برای تامین انرژی مورد نیاز آن برگزیده است.

untitled 2 recovered e01a8

پرچمدار LeTV از استاندارد جدید وای‌فای 802.11ad با پشتیبانی از سرعتی در حد گیگابیت بر ثانیه استفاده می‌کند که به نظر می‌رسد تا زمان فراگیر نشدن روترهای 802.11ad، کارایی این استاندارد زیاد نخواهد بود. همچنین گوشی جدید ل تی‌وی از شبکه LTE‌ با سرعت فوق‌العاده بالا نیز پشتیبانی می‌کند. هنوز در مورد زمان عرضه و قیمت این گوشی هوشمند صحبتی نشده است. 

استیو مولنکوف، مدیر عامل کوالکام اعلام کرده طی ماه‌های آینده تولیدکنندگان بیشتری از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده خواهند کرد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات