اپلیکیشن‌های فیس‌بوک و اپلیکیشن سلامتی Airstrip در راه پیوستن به اپل واچ

چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
دقایقی پیش مدیر عامل تیم کوک بر روی صحنه آمد و دقایقی را به ارائه‌ی اطلاعاتی در رابطه با ساعت هوشمند اپل پرداخت. از جمله این اطلاعات معرفی چند اپلیکیشن مهم و تازه به جمع بی شمار اپلیکیشن‌های اپل بود. برای آشنایی بیشتر با آنچه در کنفرانس اپل گذشت با ما همراه باشید.
تبلیغات

دقایق ابتدایی کنفرانس اپل به معرفی جدیدترین دستاوردهای اپل در زمینه ساعت‌های هوشمند تعلق داشت. از جمله مهمترین این دستاوردها میتوان به اضافه شدن بیش از هزاران اپلیکیشن مخصوص ساعت هوشمند اپل اشاره نمود.

از جمله مهمترین اپلیکیشن‌های معرفی شده، می توان به اپلیکیشن فیس‌بوک و اپلیکیشن دوربین GoPro اشاره کرد. اما یکی از جالب‌ترین سرویس‌های معرفی شده در این کنفرانس اپلیکیشن Airstrip بود. سرویسی که به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های پیشرو در حیطه‌ی سلامتی می‌تواند نقش مهمی در وضعیت اپل واچ داشته باشد. این اپلکیشن با اندزه‌گیری معیارهای مختلف سلامتی افراد و تهیه گزارش از وضعیت سلامتیشان، اطلاعات را جمع‌آوری و آن را به صورت مرتب به دکترها ارائه می کند. بدین ترتیب حفاظت از بیماران و بررسی وضعیت سلامتی بیماران وارد مرحله‌ی جدیدی خواهد شد که کمک شایانی به جلوگیری از برخی مشکلات ناخواسته خواهد کرد. 

در حال بروز رسانی...

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات