زومجی: ۱۰ بازی معمایی و پازل گوشی های هوشمند که همین حالا باید تجربه کنید

دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
بازی‌های سبک معمایی و پازل را می‌توان یکی از پرطرفدارترین بازی‌های گوشی‌های هوشمند دانست؛ بازی‌هایی که محدود به سن و قشر خاصی نمی‌شود و از پیر و جوان به انجام این بازی‌ها می‌پردازند اما پراکندگی و گستردگی زیاد بازی‌های موبایل باعث می‌شود تا نتوان بهترین‌ها را انتخاب کرد. زومجی در مقاله‌ای، به گردآوری ۱۰ بازی برتر معمایی و پازل گوشی‌های هوشمند پرداخته است.
تبلیغات

بازی‌های معمایی و پازل، یکی از سبک‌های بسیار لذت‌بخش در دنیای بازی‌های ویدیوی است، چون آثار موفق این سبک، زرق و برق بازی‌های اکشن و سبک‌های دیگر را کنار گذاشته و یک گیم‌پلی لذت‌بخش را در قالبی ساده ارایه می‌کنند که علاوه بر تجربه یک بازی خوب، به نوعی تمرینی برای تقویت حافظه نیز هست، محبوبیت روز‌افزون بازی‌های موبایل باعث شده تا این وسیله به دلیل ویژگی‌های خاصی مثل کنترلر‌های لمسی، پلتفرم مناسبی برای بازی‌های پازلی و فکری باشد، پس با زومجی همراه باشید تا ۱۰ بازی برتر این سبک را برای گوشی‌های موبایل معرفی کنیم، لازم به ذکر است که تمامی این بازی‌ها برای اندروید و iOS در دسترس هستند  و لینک دانلود آن‌ها از فروشگاه رسمی در آخر متن هر بازی قرار دارد.

برای مطالعه مقاله  ۱۰ بازی معمایی و پازل گوشی های هوشمند که همین حالا باید تجربه کنید به زومجی مراجعه کنید. 

Lara Craft Go

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات