پردازنده‌ی هلیو ایکس 10 مدیاتک در سه نسخه‌ی مختلف عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که سال گذشته اکثر گوشی‌های پرچمدار به پردازنده‌های اسنپدراگون مجهز شده بودند، به نظر می‌رسد امسال اوضاع فرق کرده و گوشی‌های گلکسی سامسونگ و دیگر محصولات بازار به سراغ پردازنده‌ی اکسینوس و مدیاتک رفته‌اند. یکی از جدیدترین تراشه‌ها، هلیو ایکس 10 مدیاتک است که گفته می‌شود در سه نسخه عرضه خواهد شد.
تبلیغات

 پیشرفت کمپانی مدیاتک در سال‌های اخیر کاملا چشمگیر بوده و سبب شده بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به پردازنده‌های این شرکت اطمینان کنند و محصولات قدرتمندی را با قیمت مناسب وارد بازار کنند. بنابراین میزان فروش گوشی‌های مجهز به تراشه‌های مدیاتک رو به افزایش است. یکی از تازه‌ترین پرازنده‌های معرفی شده این برند هلیو ایکس 10 که به زودی روی دستگاه‌های جدید شاهد آن خواهیم بود.

یکی از گوشی‌هایی که به تازگی مجهز به این پردازنده معرفی شده ردمی نوت 2 شیائومی است. البته هلیو ایکس 10 روی گوشی پرچمدار وان ام 9 پلاس اچ‌تی‌سی که بیش از 600 دلار قیمت دارد نیز دیده می‌شود. ولی ردمی نوت 2 تنها 125 دلار قیمت دارد. اما نکته‌ی مهم این است که هلیو ایکس 10 مدیاتک سه نسخه‌ی متفاوت دارد که از نظر شماره‌ی مدل، میزان فرکانس کاری، فرکانس کاری پردازنده‌ی گرافیکی و پشتیبانی از رزولوشن‌های مختلف با هم تفاوت دارند.

در ادامه می‌توانید مشخصات و تفاوت‌های این سه مدل را در کنار هم ببینید.

helio 1
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات