تسلا عرضه‌ی نسخه‌ی جدید مدل رودستر را تأیید کرد

یک‌شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
تسلا دیروز در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد که برای عرضه‌ی یک رودستر جدید در چهار سال آینده‌ی برنامه‌ریزی کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تسلا در سال ۲۰۰۶ میلادی اولین رودستر خود را مبتنی بر لوتوس الیزه روانه‌ی بازار کرده بود که در واقع نمونه‌ی بهبود یافته‌ی این خودروی کوچک و سبک‌ وزن بود. در واقع این خودرو را باید اولین محصول ارائه شده توسط تسلا نام نهاد. تسلا پس از این خودرو مدل S را روانه‌ی بازار کرد. البته تسلا در سال‌های اخیر با ارائه‌ی بروزرسانی‌ها مختلف این خودرو را پشتیبانی کرده که از جمله‌ی این بروزرسانی‌ها می‌توان به بروزرسانی رودستر ۳.۰ اشاره کرد که منجر به بهبود عملکرد و همچنین افزایش برد حرکتی این خودرو شده است.

تسلا درصدد تنوع بخشیدن به طیف خودروهای الکتریکی خود است و در این مسیر مدل جدید رودستر در کنار مدل S و مدل ایکس یا همان SUV قرار خواهد گرفت که قرار است در چند ماه آینده روانه‌ی بازار شود. همچنین در این بین باید به مدل ۳ نیز اشاره کرد که به عنوان ارزان‌ترین نمونه از خانواده‌ی تسلا راه را برای حضور پرتعداد خودروهای الکتریکی در خیابان‌ها هموار خواهد کرد. تسلا برای تقویت خودروهای خود از نظر قابلیت‌های اسپورتی نیز برنامه‌هایی دارد که از جمله‌ی آن می‌توان به بروزرسانی جدید نسخه‌ی P90D مدل S اشاره کرد که شتاب این خودرو را از حال سکون به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به ۲.۸ ثانیه کاهش داده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات