زومجی: بررسی بازی Batman: Arkham Knight

شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
قسمت آخر تریلوژی Batman Arkham با عنوان Batman: Arkham Knight چندی پیش برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شد که توانست تا حد زیادی انتظارات را برآورده کند. زومجی هم به بررسی این بازی پرداخته تا ببیند آیا قسمت آخر سه‌گانه‌ی معروف استودیو راک‌استدی توانسته پایان‌دهنده‌ی خوبی برای داستان بتمن باشد یا خیر.
تبلیغات

سال ۲۰۰۹ و با انتشار اولین نسخه‌ی سری با نام Batman Arkham Asylum کسی فکرش را هم نمی‌کرد که استودیوی سازنده‌ی بازی Urban Chaos: Riot Response در فاصله‌ی سه سال پس از انتشار آن بازی، دست به چنین کار بزرگی بزند. بتمن با راک‌استدی در دنیای بازی‌های ویدیویی جان تازه‌ای گرفت، تا جایی که هر ابرقهرمانی باید آرزو کند تا چنین بازی قدرتمندی از سرنوشتش ساخته شود! کار به همین جا ختم نشد و با انتشار Batman Arkham City ماجرای بتمن در آرکام ادامه پیدا کرد و راک‌استدی موقعیت خود را به عنوان یکی از بهترین استودیوهای بازی‌سازی نسل هفتم تثبیت کرد و جوایز بسیار زیادی با این بازی دست آورد. Batman Arkham City بهترین بازی سال شد و از همان موقع طرفدارها به انتظار نسخه‌ی سوم نشستند. Origins ساخته‌ی راک‌استدی نبود و شاید فقط برای سرگرم کردن طرفدارها تا انتشار دست‌پخت راک‌استدی منتشر شد. موضوعی که در ابتدا نگران‌ کننده به نظر می‌رسید. چرا که با پایان Arkham City مرگ جوکر را شاهد بودیم و احتمال این هم می‌رفت که کار راک‌استدی با بتمن تمام شده باشد. اما خیلی زود این نگرانی‌ها پایان یافت و مشخص شد که راک‌استدی در حال ساخت نسخه‌ی سوم بازی خود است. این هم مشخص شد که این بازی پایانی برای داستان بتمن خواهد بود. حال Batman Arkham Knight منتشر شده و آن را تجربه کردیم. آیا روند رو به جلوی این سری در Arkham Knight نیز ادامه یافت؟ آیا پایان راضی کننده‌ای را برای این سه‌گانه شاهد بودیم؟‌ آیا این نسخه‌ نیز می‌تواند موفقیت دو نسخه‌ی قبلی خود را تکرار کند؟

برای مطالعه‌‌ی کامل این مقاله به زومجی مراجعه کنید.

Batman Arkham Knight

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات