خرید پستی محصولات متنوع اینترنتی در صدران شاپ

دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
خرید اینترنتی امروزه به یکی از رایج ترین راه های تأمین مایحتاج زندگی تبدیل شده است.افزایش روز افزون فروشگاه های اینترنتی باعث شده تا انتخاب کالا برای خریداران سهولت یافته و در انتخاب کالا با توجه به قیمت و کیفیت، از اختیار عمل بیشتری برخوردار باشند.
تبلیغات

اولین بار در سال ۱۹۹۱ تیم برنرز لی تجارت الکترونیک را پایه‌گذاری کرد و در سال ۱۹۹۴ که بانکداری آنلاین ایجاد شد، شرکت پیتزا هات اولین فروش اینترنتی خود را آغاز کرد در همان سال شرکت نت اسکیپ ارتباط امنیت لایه انتقال (SSL) را ابداع و ایجاد کرد و خرید اینترنتی به وسیله این پروتوکل ایجاد شد. همچنین در همان سال کمپانی آلمانی اینترشاپ(Intershop) اولین سیستم فروش اینترنتی خود را راه اندازی کرد. ۱۹۹۵ شرکت آمازون دات کام و سال ۱۹۹۶ شرکت ئی بی نیز فعالیت‌های خود را شروع کردند. در ایران نیز خرید اینترنتی با گذشت زمان جایگاه ویژه ای بین کاربران اینترنت پیدا کرده است.

افزایش روز افزون فروشگاه های اینترنتی باعث شده تا انتخاب کالا برای خریداران سهولت یافته و در انتخاب کالا با توجه به قیمت و کیفیت، از اختیار عمل بیشتری برخوردار باشند. اما انتخاب فروشگاه مطمئن با کیفیت خدمات قابل قبول ممکن است کمی دشوار باشد. فروشگاه صدران شاپ به نشانی www.sadranshop.com بـا همکاری صدها فروشنده در سراسر کشور، بزرگترین فروشگاه اینترنتی آنلاین را جهت خرید پستی راه اندازی نموده است. کالا را انتخاب کنید، مشخصات آن را ببینید، اطلاعات خود را ثبت کنید و کالا را درب منزل تحویل گرفته و سپس مبلغ آن را پرداخت کنید. تنوع کالایی بالا در این فروشگاه می تواند ساعت‌ها شما را مشغول خرید آنلاین از صدران شاپ کند. محصولات در دسته‌بندی های مختلف من جمله آموزش زبان، نرم‌افزار های آموزشی، نرم‌افزار کامپیوتر، بازی و سرگرمی، موسیقی، زیورآلات، پوشاک و ... قابل تفکیک می‌باشند. به طور مثال در بخش آموزش زبان شما می‌توانید بهترین محصولات آموزشی زبان موجود در بازار را در سایت صدران شاپ مشاهده و خرید نمایید. بهترین عینک‌های برند و اصل، لوازم لوکس خودرو و لوازم ورزشی، پوشاک برند یا خوشنویسی شده، محصولات و لوازم کمیاب منزل نیز در وب‌سایت صدران شاپ قابل خرید می‌باشند.

پایان رپورتاژ آگهی/ 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات