آئودی کاوشگر کواترو را برای کسب جایزه‌ی Lunar XPrize گوگل راهی ماه می‌کند

جمعه ۵ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جایزه‌ی 30 میلیون دلاری Google Lunar XPrize به اولین کاوشگری اهدا خواهد شد که بتواند پس از ارسال به ماه، روی این کره 500 متر طی کرده و تصاویری با کیفیت را به زمین مخابره کند. پس از آنکه بسیاری از تیم‌های مستقل خبر از شرکت در این رقابت دادند، حال کمپانی آئودی نیز اعلام کرده که کاوشگر کواترو را با همکاری تیم آلمانی Part Time Scientist روانه‌ی کره‌ی ماه خواهد کرد.
تبلیغات

آئودی اعلام کرده که برای شرکت در مسابقه‌ی Google Lunar XPrize با تیم آلمانی Part Time Scientist همکاری کرده و خودروی خود را برای تحقق هدف این رقابت راهی کره‌ی ماه خواهد کرد.

Part Time Scientist در حال حاضر در حال آزمایش نسخه‌ی اولیه‌ی کاوشگر چهار چرخ خود در یک محیط شبیه‌سازی شده است تا از کارکرد سیستم نوری آن برای مقابله با شرایط دشوار و غیر قابل پیش‌بینی اطمینان حاصل کند.

کاوشگری که از طرف ترکیب دو کمپانی آلمانی روانه‌ی این رقابت خواهد شد، Audi Lunar Quattro نام دارد. با توجه به بهره‌گیری از نام کواترو در این کاوشگر، می‌توان به روشنی نتیجه گرفت که آئودی از سیستم هر چهار چرخ متحرک خود در این کاوشگر استفاده کرده است.

این کمپانی در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که تیم Part Time Scientist را از جنبه‌های مختلفی پشتیبانی کرده است که از جمله‌ی آن می‌توان به بهره‌گیری از سیستم هر چهارچرخ متحرک کواترو، رانندگی ریموت و خودروهای الکتریکی اشاره کرد. علاوه بر انتقال تکنولوژی، آئودی تیم آلمانی را از جنبه‌ی مالی نیز تأمین خواهد کرد تا کاوشگر خود را به سوی ماه راهی کنند.

لینک دانلود

آئودی و Part Time Scientist در نظر دارند تا کاوشگر خود را درسال 2017 میلادی روانه‌ی ماه کنند؛ هرچند شماری از تیم‌ها محصول خود را در سال 2016 راهی این کره‌ خواهند کرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات