سونی قیمت و زمان عرضه‌ی تلویزیون‌های اولترا اچ‌ دی فوق باریک خود را اعلام کرد

دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سونی در جریان برگزاری CES 2015 تلویزیون‌ اندرویدی فوق باریک اولترا اچ‌دی بدون حاشیه‌ی خود را معرفی کرد که نظر بسیاری را به خود جلب کرد. حال پنج ماه پس از معرفی این تلویزیون، سونی اطلاعات تکمیلی سه مدل از این تلویزیون‌ها را که شامل قیمت و زمان عرضه‌ این محصولات است، منتشر کرد.
تبلیغات

گران‌ترین نمونه‌ی معرفی شده توسط سونی XBR-75X940C 4K نام دارد که با قیمتی 7٫999 دلاری روانه‌ی بازار می‌شود. این تلویزیون را باید نمونه‌ی پرچمدار تلویزیون‌های ارائه شده توسط سونی خواند. نمونه‌ی 55 اینچی و 65 اینچی این تلویزیون با نام X900C شناخته می‌شود که قیمت این دو نمونه به ترتیب 2٫499 و 3٫999 دلار است، همچنین نمونه‌ی 75 اینچی این تلویزیون با نام X910C قیمتی 5٫499 دلاری دارد. هر سه نمونه از ماه جولای در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در مقایسه سایر نمونه‌های 4K موجود در بازار که قیمت ارزان‌تری دارند، تلویزیون‌های اندرویدی سونی بسیار گران‌تر به نظر می‌رسند. البته باید به این نکته اشاره کرد که با توجه به ضخامت 5 میلی‌متری این تلویزیون در کنار مشکی واقعی، رنگ‌های بسیار واقعی و کنتراست بالا، پرداخت چنین مبلغی منطقی به نظر می‌رسد، چراکه ضخامت این تلویزیون از گوشی هوشمند مورد استفاده‌ی کاربران باریک‌تر است.

با وجود اینکه تلویزیون‌های جدید سونی بسیار زیبا و کاربردی هستند، اما به نظر نمی‌رسد بتوانند  به سوددهی این کمپانی کمک چندانی بکنند. کازو هیرای، مدیرعامل سونی در ابتدای سال جاری میلادی عنوان کرد که به هیچ وجه از بازار تلویزیون‌ها خارج نخواهند شد، هرچند بخش سرگرمی‌های خانگی و گوشی‌های هوشمند این کمپانی همچنان به ضرردهی ادامه دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات