منوی بیش از 1000 رستوران در تلفن هوشمند شما

دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سرانجام اولین اپلیکیشن سفارش غذا از رستوران ها با امکان پرداخت آنلاین در ایران ارائه شد. این نرم‌افزار کاربردی توسط سایت زودفود (اولین سایت سفارش اینترنتی غذا در ایران) و برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS پیاده سازی شده است.
تبلیغات

با اپلیکیشن زودفود بانک اطلاعاتی بیش از 1000 رستوران در تهران، کرج، تبریز، اصفهان و اهواز را همراه دارید که بسته به محل سکونت خود می‌توانید رستوران‌های نزدیک به خود را پیدا کرده، منوی رستوران‌ها را مشاهده کنید و غذاهای مورد نظر خودتان را سفارش دهید و در انتها ویژگی منحصر بفرد این نرم افزار آنکه اگر پول نقد همراه نداشته باشید می‌توانید هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید تا لازم نباشد در هنگام تحویل غذا هزینه‌ای بپردازید.

جهت دریافت و نصب این برنامه کافی است همین حالا به سایت زودفود مراجعه کنید تا همانطور که گفته شد برای گوشی‌های اندروید و iOS بتوانید این نرم‌افزار کاربردی و خوشمزه را به راحتی نصب و استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه زودفود برای خوانندگان زومیت:

30% تخفیف به صورت اعتبار هدیه از کل مبلغ فاکتور در اولین سفارش از طریق اپلیکیشن با کد app1703 فقط تا آخر تیر ماه 94 هدیه ما به شما است.

کافی‌است به هنگام سفارش پس از وارد کردن اطلاعات در قسمت کد تخفیف کد فوق را وارد کنید تا تخفیف سفارش به حساب کاربری شما واریز شود.

برای دانلود اپلیکیشن به وب‌سایت زودفود مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات