Bulk.ir، کسب و کار آنلاین بدون نیاز به سرمایه‌گذاری

سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شاید تصور کنید برای راه‌انداختن هر کسب و کاری به یک سرمایه اولیه نیاز است، اما واقعیت این است که بزرگ‌ترین سرمایه در دنیای امروز، ایده‌‌پردازی، هوشمندی و تلاش است. سرویس Bulk به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به سرمایه‌گذاری کسب و کاری سودده راه بیاندازید.
تبلیغات

 همیشه لازم نیست یک گاوصندوق پر از پول داشته باشید تا بتوانید در بازار حرفی برای گفتن داشته باشید. راه های زیادی وجود دارد که از شما یک آدم موفق می سازد، بدون اینکه نیاز باشد سرمایه ای را وارد بازار کنید . فقط کافی است کمی فکر کنید و چشم هایتان را خوب باز کنید. دنیای هیجان انگیز تجارت الکترونیک ، خصوصا در کشور ما ،این توانایی را به شما می دهد که فعال و پویا باشید و در کنار شغل اصلی‌تان مشاغل دیگری داشته باشید. دنیای امروز دیگر دنیای سرمایه نیست؛ دنیای ایده‌ها است.

آشنایی با سرویس Bulk

شرکت های زیادی وجود دارند که سرویس های متعددی در دنیای وب منتشر کرده اند که شما را از یک مصرف کننده ، به یک شخص درآمدزا تبدیل می‌کنند. سامانه Bulk.ir نیز امکانی فراهم کرده است که این قدرت را ، به شما می دهد که بدون نیاز به سرمایه اولیه و بدون نیاز به داشتن اطلاعات فنی بالا وارد دنیای تجارت آنلاین شوید.کافی است یک دامنه داشته باشید و آن را در اختیار شرکت قرار دهید. هیچ کار دیگری لازم نیست انجام دهید و بعد از آن یک سایت کامل با تمامی امکانات روی دامنه‌ای که معرفی کرده‌اید، فعال خواهد شد.

این سرویس چه می‌کند؟

بعد از اینکه تغییرات لازم انجام شد و سایت روی دامنه بالا آمد ، تبدیل می شوید به یک سرویس دهنده پیام کوتاه با نام و برند کاملا اختصاصی؛ اختصاصی خود شما.

در یک توضیح اجمالی، نمایندگی سامانه پیام کوتاه به این معنی است که شما به عنوان یک مدیر، می توانید افراد مختلف را به عنوان کاربر جذب سامانه خودتان کرده و به آنها خدمات بدهید. این خدمات چیستند؟ پیامک تبلیغاتی!

البته اگر شما یک فعال دنیای وب باشید، حتما خواهید گفت که با کمی جستجو ، گوگل لیستی بلند بالا از این سرویس‌ها را در اختیار می‌گذارد. شاید بپرسید چه تفاوتی بین این سیستم و سیستم‌های دیگر وجود دارد‌ و چرا باید من Bulk را انتخاب کنم؟ تفاوت هایی وجود دارد که در ادامه به اختصار به آنها می پردازیم.

برای راه‌اندازی کسب و کار با این سامانه نیاز به هیچ سرمایه‌گذاری ندارید

مهمترین نکته در این سرویس این است که نیازی نیست‌، هیچ سرمایه ای با خودتان بیاورید. در حالی که در سرویس‌های مشابه دیگر، نمایندگان حتما باید سرمایه‌ای برای خرید و تامین اعتبار کاربرانشان (جهت ارسال پیامک) داشته باشند. اما شما در این سامانه، به عنوان یک نماینده نیازی ندارید پولتان را درگیر خرید اعتبار کنید. آن را در جای دیگری سرمایه گذاری کنید. سرمایه شما فکر، اندکی زمان و تلاش خواهد بود.

محدودیتی برای میزان سوددهی شما وجود ندارد

دست شما برای فروش کاملا باز است. هیچ محدودیتی برای اینکه چقدر بفروشید یا به چه کسی بفروشید وجود ندارد. استقلال کامل دارید که هزینه پیامک را هر چقدر که صلاح می‌دانید از مشتری دریافت کنید.

امتحان کردن آن ضرر ندارد

در کل عضویت در این سامانه ریسک چندانی ندارد. فقط باید یک دامنه بخرید و حق عضویت در سامانه را پرداخت کنید. هزینه مجموع این دو بسیار اندک است و شاید پول خرج شده در یک روز شما هم نشود. اگر خلاق هستید و اهل تلاش و استفاده از فرصت‌ها، این کسب و کار ارزش امتحان کردن را دارد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات