نیکومیل: سرویس ایمیلی متفاوت

دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دیر زمانی است که متخصصان امنیت در مورد نگهداری اطلاعات کاربران در سرویس های پیام رسانی هشدار می‌دهند.
تبلیغات

در این زمینه فعالیت های ارزشمندی در جهت ایجاد خدمات ایمیل برای کاربران ایرانی انجام شده است. با این حال چنانچه خواسته باشیم این خدمات را شایسته عنوان «ملی» بدانیم باید پیش نیازهایی را مهیا نماییم. در غیر این صورت قادر نخواهیم بود با سرویس های مشابه خارجی رقابت نماییم و سرویس های ارائه شده با استقبال کاربران ایرانی مواجه نمی شوند.

مجموعه خدمات نیکومیل شامل ایمیل، چت، مخاطبین، برنامه ریز و ... جهت پر کردن این خلاء ارائه شده اند و به عقیده ارائه دهندگان قابلیت رقابت با سرویس های مشابه خارجی را داشته و از قابلیت مقیاس پذیری و تحمل خطای بالا سود می برد و در عین حال مدرن و بومی است.

نیکو به حقوق شخصی افراد احترام ویژه ای می گذارد و با سیاستی خاص حتی به توسعه دهندگان این نرم‌افزار اجازه دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران را نمی دهد.

نیکو در نظر دارد بر روی بستر فعلی، ارائه خدمات خاص شرکت های تجاری را نیز توسعه دهد. بدین معنی که شرکت ها می توانند روی نام دامنه (Domain) دلخواه خود از خدمات پیام رسانی با همان کیفیت ارائه شده به کاربران خود نیکومیل استفاده کنند.

همچنین شما می‌توانید از دیگر خدمات پرتال نیکو میل که در آینده ای نزدیک تمامی آنها را معرفی خواهیم کرد استفاده کنید. برخی از این خدمات عبارتند از: پرتال خبری نیکو (nikoo.com) ، خانه آموزش نوین, نیکو24 ، نیکو عکاسی و ... .

برای رسیدن به کیفیت و خدماتی که شایسته شما است مسیری طولانی را در پیش داریم. برای پیمودن این راه و تحقق این اهداف نیاز به یاری شما کاربران گرامی داریم. با توجه به آزمایشی بودن خدمات راه اندازی شده بازخورد شما بزرگواران راهنمای ما خواهد بود.

نیکو میل

همچنین از تمامی برنامه نویسان مسلط به PHP ، Node.js ، Javascript و AngularJS و متخصصان SEOکه از تجربه و مهارت کافی برخوردار هستند دعوت به همکاری می‌کنیم. لطفا رزومه خود را به آدرس resume@nikoo.ir ارسال کنید.

به‌روزرسانی: این سرویس ایمیل تعطیل شده است.

پایان رپورتاژآگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات