زومجی: بهترین فیلم‌ های باکس آفیس؛ صدای قدم‌ های محکم انتقام‌ جویان می‌ آید

دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اگرچه «خشمگین ۷» همچنان در صدر جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های باکس‌آفیس این هفته قرار دارد، اما کم‌کم خود را آماده‌ی پذیرایی از ابر قهرمانان مارول در فیلم «Avengers: Age of Ultron» می‌کند. زومجی در گزارش باکس آفیس خود به تشریح وضعیت جدول و جدیدترین فیلم‌های اکران شده می‌پردازد.
تبلیغات

برای چهارمین هفته‌ی متوالی، «خشمگین۷» در رده‌ی اول چارت باکس‌آفیس خانگی قرار گرفت. همچنین، در پی عملکرد فوق‌العاده‌ی فیلم در بازار چین، «خشمگین ۷» یک رکورد دیگر از خود برجای گذاشت و تبدیل به سومین فیلمی شد که بیرون از مرزهای امریکا، به بیش از ۱ میلیارد دلار فروش رسیده است.

از سوی دیگر، در طول هفته‌ی جاری «اونجرز: دوران اولتران» در ۴۴ بازارِ بین‌المللی اکران شد و در مجموع، به رقم خیره‌کننده‌ی ۲۰۱.۲ میلیون دلار دست یافت. تقریبا در همه‌ی این بازارها، «دوران اولتران» بهتر از «اونجرز» و «مردآهنی ۳» عمل کرده است. در بازار امریکا، میزان فروش «خشمگین ۷» نسبت به هفته‌ی گذشته با کاهش ۳۷ درصدی همراه شده و حدود ۱۸.۳ میلیون دلار فروخته است. آخرین فیلمی که توانسته بود برای چهار هفته‌ی متوالی در صدر جدول باقی بماند، «بازی‌های گرسنگی» بود که در ماه‌های مارس/آپریل سال ۲۰۱۲ اکران شده بود. تا کنون، «خشمگین۷» حدود ۳۲۰.۵ میلیون دلار در باکس آفیس خانگی به دست آورده است. اگر این فیلم بتواند هفته‌ی بعد در مقابل «اونجرز» به خوبی مبارزه کند، این فرصت را دارد تا به فروش پیش‌بینی‌شده‌ی ۳۵۰ میلیون دلار هم برسد.

برای مطالعه‌ی کامل این مقاله به زومجی مراجعه کنید.

Box Office

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات