باتری 205 میلی آمپر ساعتی، نتیجه‌ کالبد شکافی اپل واچ 38 میلی‌ متری

شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
پس از عرضه‌‌ی اپل واچ در استرالیا، iFixit نسخه‌ی اسپورت این ساعت هوشمند را در اختیار گرفته و به کالبد شکافی آن پرداخته است. اپل واچ مورد نظر نسخه‌ی 38 میلی‌متری اسپورت اپل واچ است که iFixit با باز کردن آن باتری 205 میلی‌آمپر ساعتی و همچنین موتور Taptic را در آن شناسایی کرده است.
تبلیغات

iFixit با در اختیار گرفتن یک دستگاه از نسخه‌ی اسپورت اپل واچ، آن را کالبد شکافی کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده، جدا کردن صفحه‌ی نمایش این ساعت‌هوشمند فرآیند بسیار سختی است که iFixit آن را با جدا کردن کابل Touch ID در آیفون 5S این کمپانی مقایسه کرده است.

در پشت صفحه‌ی نمایش این محصول می‌توان اهرم گردشی ساعت و موتور Taptic را مشاهده کرد که جزو ماژول‌های اصلی و محرک قابلیت‌های اصلی این ساعت‌هوشمند هستند. همچنین باید به باتری 205 میلی‌آمپر ساعتی با ولتاژ 3.5 ولت نیز اشاره کرد که به گفته‌ی iFixit، جدا کردن آن امری بسیار ساده است. اپل مدعی است که نسخه‌ی 42 میلی‌متری ساعت‌هوشمندش دارای عمر باتری بیشتری در مقایسه با نسخه‌ی 38 میلی‌متر است که می‌توان این موضوع را برگرفته از سایز بیشتر این ساعت و در نتیجه استفاده از یک باتری با ظرفیت بیشتر عنوان کرد.

AppleWatchiFixitInt

قلب اپل واچ، پردازنده‌ی S1 است که براساس اطلاعات منتشر شده اپل آن را درون ماده‌ای از رزین قرار داده و از این‌رو خارج کردن آن چالش بیشتری را پیش روی iFixit قرار داده است. iFixit برای دست یافتن به این تراشه مجبور شده تا تجهیزات خود را به کوچک‌ترین پیچ گوشتی‌های ممکن مجهز کند، چراکه هیچ یک از ابزار‌های موجود قادر به بازکردن قسمت مربوط به پردازنده نبودند. همچنین باید به قرار گرفتن سیم میکروفون در میان دو لایه‌ی بیرونی و درونی قاب اپل واچ اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات