ساعت هوشمند Watch Urban ال جی این ماه از طریق گوگل استور عرضه می‌ شود

پنج‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی ساعاتی پیش اعلام کرد که ساعت هوشمند واچ اربین (Watvch Urbane) را از ماه جاری میلادی بصورت رسمی از طریق گوگل استور بصورت جهانی عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

این ساعت‌‌هوشمند ابتدا از هفته‌ی پیش‌رو در کره‌ی جنوبی عرضه خواهد شد، سپس در پایان ماه جاری میلادی عرضه‌ی جهانی واچ اربین از طریق گوگل استور در کشورهای استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، هنک‌کنگ، هند، ایرلند، ایتالیا، کره، ژاپن، ساپانیا، بریتانیا و آمریکا آغاز خواهد شد.ال‌جی اطلاعاتی در خصوص قیمت ساعت هوشمند جدید خود ذکر نکرده است.

واچ اربین ال‌جی را باید اولین ساعت‌هوشمندی خواند که با آخرین نسخه از اندروید ور روانه‌ی بازار خواهد شد. همچون جی واچ آر، این ساعت‌هوشمند از وجود یک صفحه‌ی نمایش 1.3 اینچی از نوع P-OLED با رزولوشن 320 در 320 پیکسل بهره می‌برد. ضمنا باید به وجود باتری 410 میلی‌آمپر ساعتی در کنار پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون 400، 512 مگابایت حافظه‌ی رم و 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. واچ اربین دارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. بدنه‌ی ساعت از جنس استیل ضد زنگ است و یک بند چرمی بصورت پیش‌فرض روی آن تعبیه شده که می‌توان آن را با هر بند چرمی، استیل یا سیلیکون با ضخامت 22 میلی‌متر تعویض کرد.

واچ اربین از دو ویژگی پشتیبانی می‌کند که در سایر ساعت‌های‌هوشمند مبتنی بر اندروید ور وجود ندارد. LG Call برای برقراری مکالمات تلفنی از طریق اتصال به گوشی‌هوشمند با بلوتوث و LG Pulse برای محاسبه‌ی ضربان قلب در طول فعالیت ورزشی بصورت ممتد بدون محدودیت زمانی خاص، دو قابلیتی است که ال‌جی در ساعت‌هوشمند خود قرار داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات