ساعت هوشمند VivoWatch ایسوس عمر باتری 10 روزه دارد

دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲
مطالعه 1 دقیقه
مشکل اغلب ساعت‌های‌هوشمند مبتنی بر اندروید ور موجود در بازار عمر باتری کم این محصولات است و زن‌واچ ایسوس نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما به نظر می‌رسد این کمپانی درنظر دارد تا شرایط را تغییر دهد، چراکه براساس شنیده‌ها VivoWatch این کمپانی قادر است تا ۱۰ روز بدون نیاز به شارژ فعالیت کند.
تبلیغات

هنوز جزئیات زیادی در خصوص ساعت‌‌هوشمند جدید کمپانی تایوانی در دست نیست. براساس اطلاعاتی که خود ایسوس در اختیار رسانه‌ها قرار داده، ساعت‌هوشمند این کمانی که بیشتر حول انجام فعالیت‌های ورزشی است از وجود یک بدنه‌ی استیل بهره می‌برد. ضمنا باید به سایر مشخصات فنی این ساعت‌هوشمند از قبیل گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، سنسور ضربان سنج و همچنین ثبت کننده‌ی خواب کاربران اشاره کرده کرد. با توجه به تصویر فوق می‌توان چنین نتیجه گرفت که این ساعت‌هوشمند از سیستم‌عامل اندروید ور بهره نبرده و همچنین از یک صفحه‌ی نمایش سیاه و سفید بهره می‌برد که یک نشانگر رنگی را در قسمت پایینی دارد.

در حال حاضر ساعت‌های‌هوشمند متعددی در بازار وجود دارند که از عمر باتری بالایی بهره می‌برند. از جمله‌ی این ساعت‌های‌هوشمند می‌توان به Fitbit Surge، Pebble Time، Basis Peak و Garmin Vivoactive اشاره کرد. با توجه به وجود رقبایی که از آن‌ها اسم بردیم، قیمت تعیین شده برای ویووواچ ایسوس می‌تواند بسیار تعیین کننده باشد. براساس شنیده‌ها این ساعت‌هوشمند در هفته‌ی مد میلان که از فردا شروع می‌شود، معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات