برای شارژ اپل واچ به این دانگل 29 دلاری نیاز خواهید داشت

سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
امشب سرانجام تمام سوالات در مورد اپل واچ پاسخ گفته شد. یکی از پرسش‌های مهمی که از ۶ ماه پیش تا کنون ذهن کاربران را به خود مشغول کرده بود، زمان شارژدهی این دستگاه و نحوه‌ی انجام عملیات شارژ در این دستگاه بود. همانطور که گفتیم اپل واچ به ادعای اپل در استفاده‌ی روزمره ۱۸ ساعت شما را همراهی خواهد کرد. اما برای شارژ این دستگاه به این دانگل 29 دلاری نیاز خواهید داشت.
تبلیغات

 بنابراین می‌دانیم که دارندگان اپل واچ مجبور خواهند بود هر شب نسبت به شارژ دستگاه خود اقدام کنند. بر همین اساس فرآیند شارژ دستگاه و نیز دانگل مورد نیاز آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود. این مساله همچنین بدین معنا خواهد بود که افراد برای استفاده از اپل واچ در مسیرهای طولانی و دور از خانه، به کابل شارژر MagSafe اپل احتیاج خواهند داشت. این کابل شارژر در میان محصولات اپل منحصر بفرد است.

MKLG2.0

این کابل از یک سر دایره‌ای برخودار است که به زیر ساعت متصل خواهد شد و از سوی دیگر وارد پورت استاندارد USB یا پریز برق می‌شود. اپل بصورت پیش‌فرض یک کابل شارژ 1 متری در هر اپل واچ فروخته شده قرار داده اما کسانی که مایل هستند کابل اضافی دیگری برای محل کار یا سفرهای دور از خانه در اختیار داشته باشند ملزم به پرداخت هزینه‌ی اضافی خواهند بود. کابل یک متری شارژر اپل واچ با قیمت 29 دلار و نسخه‌ی دو متری آن با قیمت 39 دلار به فروش خواهد رسید.

این خصیصه تفاوت چندانی با سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار نمی‌کند. جدای از Smartwatch 3 سونی، هر ساعت هوشمند دیگر موجود از اندروید ور گرفته تا پبل نیازمند یک دانگل اختصاصی یا استند خاص برای شارژ باتری هستند. در هر حال این مساله موجب نمی‌شود حمل کردن یک کابل اختصاصی دیگر به همراه خود دلچسب شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات