آموزش Clash of Clans: کِلَن‌ها (Clans)

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
اگرچه عضویت در کلن‌ها یک ویژگی اختیاری در بازی به حساب می‌آید، اما همین ویژگی اختیاری و جذابیت‌های آن است که بازی Clash of Clans را تا این اندازه محبوب کرده است. در این بخش از ویکی‌زوم قصد داریم شما را با تمام جوانب و ویژگی‌های کلن‌ها آشنا کنیم.
تبلیغات

کلن‌ به گروهی از بازیکنان گفته می‌شود که با به اشتراک گذاشتن تروفی‌های یکدیگر و تشکیل ائتلاف به نبرد با سایر کلن‌ها می‌پردازند تا با به دست آوردن ستاره‌های بیشتر، در جنگ‌ها پیروز شوند و بیشترین غنیمت جنگی را به دست آورند. اعضای کلن می‌توانند در یک سیستم گفتگو خصوصی با یکدیگر صحبت کنند و درخواست نیرو کنند. ۴ موقعیت در کلن وجود دارد که شامل عضو عادی‌ (Member)، عضو ارشد (Elder)، دستیار فرمانده (Co-Leader) و فرمانده (Leader) می‌شود. هر کلن می‌تواند تا ۵۰ عضو داشته باشد.

شاید بیشتر شما در گوشی خود بازی Clash of Clans را داشته و به خوبی با استراتژی‌های این بازی آشنا باشید، اما در این سلسله مقالاتی که زومجی در بخش ویکی‌زوم منتشر می‌کند، اطلاعات ریز و درشت از تمامی جوانب و عوامل بازی به شما گفته می‌شود تا با ذهنیتی کامل و اطلاعاتی جامع، بهتر از قبل به بازی بپردازید. در این مقاله به بررسی دیوارها پرداخته شده است.

برای مطالعه‌ی این مطلب به زومجی مراجعه کنید.

clash of clans

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات