آفیس 365 مایکروسافت به سرویس Knox سامسونگ مجهز می‌شود

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ و مایکروسافت این روز‌ها بر درد‌های یکدیگر التیام می‌گذارند و به دوستان خوبی برای یکدیگر تبدیل شده‌اند. در تازه‌ترین همکاری این دو غول دنیای فناوری، قرار است Knox به آفیس ۳۶۵  اضافه شود.
تبلیغات

چند وقت پیش این دو غول دنیای تکنولوژی قرارداد همکاری به امضا رساندند که بخشی از آن بعدا به شکل نصب پیش‌فرض اپلیکیشن‌های مایکروسافت بر روی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج ظاهر شد. اما این همه ماجرا نیست و قدم‌های مشترک بعدی این دو شرکت در حال برداشته شدن هستند.

رئیس سرویس Samsung Knox، دکتر اینجانگ ری، گفته که آفیس 365 مایکروسافت با سرویس امنیتی Knox سامسونگ همراه خواهد شد تا در محیط‌های کاری و سازمانی مورد استفاده قرار گیرد. ری در مقری که سامسونگ برای محیط‌های سازمانی در نمایشگاه MWC تدارک دیده از این موضوع پرده برداری کرده است.

در قالب کلمات ساده، می‌توان سرویس امنیتی معروف کمپانی کره‌ای با نام Samsung Knox را راه‌حلی از جانب سامسونگ برای امنیت بخشیدن به دستگاه‌های اندرویدی این شرکت تعریف کرد که هم‌اکنون در انواع محصولات سامسونگ به کار گرفته می‌شود. با این برنامه، محیط‌های سازمانی و اداری می‌توانند یک دستگاه مشخص را در اختیار کارمندان خود قرار دهند تا آن‌ها به وسیله Knox بتوانند اطلاعات شخصی و کاری حساس خود را در محلی امن نگه‌داری کنند. در واقع این سرویس، کلیه‌ی اطلاعات اداری و شرکتی کاربر را در یک محیط ایزوله و مستقل از اطلاعات شخصی وی نگه‌داری می‌کند، محیطی که کلیه‌ی اطلاعات به صورت رمزگذاری شده، ذخیره می‌شوند.

سرپرست سرویس Knox سامسونگ همچنین گفته که مایکروسافت در آینده از Knox برای جایگذاری در سرویس‌هایی همچون OneDrive ،OneNote و آفیس 365 استفاده خواهد کرد. 

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات