جشن ۱۰۰ میلیونی مارکت وردپرس!

پنج‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
پس از موفقیتی که توسط فروشگاه آزمایشی همیار وردپرس در سال قبل کسب شد و در عرض چند ماه ۵۱ میلیون تومان فروش برای تعداد محدودی فروشنده بوجود آمد و بازخوردهایی که در این مدت توسط کاربران گرفتیم، تصمیم بر آن شد یک مارکت تخصصی در وردپرس بوجود بیاوریم که این فروش و سود حاصل از آن در اختیار تعداد بیشتری از مشارکت‌کنندگان قرار بگیرد.
تبلیغات

طبق برنامه ریزی که انجام شده بود و هدفگذاری که برای این پروژه انجام داده بودیم و همچنین استراتژی هایی که توسط تیم مدیریت برای این پروژه مشخص شده بود موفق شدیم با حمایت کاربران عزیز به رقم فروش بیش از ۱۱۷ میلیون تومان در طی این مدت دست پیدا کنیم که سود حاصل از آن بالغ بر ۹۳,۰۰۰ تومان بین مشارکت کنندگان تقسیم شد. (انگار همین دیروز بود جشن ۱۰ میلیون تومانی رو گرفتیم!)

در این مدت تلاش کردیم تا با تاکید بر کیفیت، محصولات خوب و قابل اعتمادی منتشر شود تا کاربران به عنوان استفاده کننده نهایی براحتی از آنها استفاده کنند. برای رسیدن به این کیفیت تغییرات زیادی انجام دادیم و تلاش زیادی کردیم.

برخی از آمارها تا کنون

  • تعداد کاربران عضو شده: ۳۸۳۹ کاربر
  • تعداد فروشندگان: ۲۷۶
  • تعداد محصولات ارسال شده: ۴۷۲
  • تعداد محصولات تایید شده: ۳۵۳
  • تعداد محصولاتی که به علت عدم پشتیبانی از حالت انتشار خارج شدند: ۳۱ محصول
  • تعداد کل دیدگاه‌های کاربران: ۶۸۱۸ مورد
  • تعداد تماس با بخش مدیریت: ۱۷۳۰ مورد
  • مبلغ کل فروش: ۱۱۷ میلیون تومان
  • مبلغ سود واریز شده به حساب فروشندگان متعهد: ۹۳ میلیون تومان

تغییرات

تغییرات زیادی در این مدت در مارکت وردپرس داشتیم که جا دارد همین جا از زحمات بی‌دریغ آقای حسین‌پور کمال تشکر را بکنیم ، البته فراموش نکنیم که ایده و فکر اصلی در این مجموعه با جناب آقای علی حاجی محمدی بوده که بنیانگذار همیار وردپرس و مارکت وردپرس هم هستند.

از مهمترین تغییرات انجام شده می توانیم به جدا کردن فروشندگان از کاربران عادی اشاره کنیم که این کار باعث شده مدیریت بیشتری روی فروشنده‌ها داشته باشیم و برخی از امتیازات را برای این افراد در نظر بگیریم.

بخش جدیدی در مارکت قالب وردپرس برای اولین بار در بین مارکت‌های ایرانی راه اندازی شده که حمایت از تلاش و حرکت ایرانی هست؛ به این صورت که در این بخش محصولاتی که توسط طراحان ایرانی تولید شده‌اند، قرار می گیرد.

در این لینک می‌توانید نظر برخی خریداران مارکت وردپرس و مصاحبه با پرفروش‌ترین‌های این مارکت را مطالعه کنید.

در ادامه...

برنامه های زیادی برای مارکت داریم که تا الان توانسته‌ایم با توجه به محدودیت‌ها ۲۰ درصد از آنها را اجرا کنیم و به زودی قدم به قدم پیاده خواهیم کرد، به زودی از طریق مارکت بلاگ نحوه استفاده از امکانات جدید را آموزش خواهیم داد.

راه اندازی مارکت بلاگ از اصلی‌ترین کارهایی بود که انجام دادیم و قرار است به زودی تغییرات فراوانی داشته باشیم ، آموزش افزونه‌ها و قالب‌های مارکت و همچنین آموزش‌هایی از سایر قسمت‌های وردپرس را در این قسمت قرار می‌دهیم. در ضمن برای فروشنده‌ها نیز برنامه‌های ویژه‌ای خواهیم داشت.

پایان رپورتاژ آگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات