هر آن چه ال‌جی در کنگره جهانی موبایل معرفی کرد

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی حضور چندان پررنگی در MWC 2015 نداشت، اما این کمپانی کره‌ای حداقل یک محصول جدی را در خلال این نمایشگاه معرفی کرد که می‌تواند آینده‌ای خوب در بازار ابزارهای پوشیدنی را برای آنها رقم بزند. در ادامه با تمام محصولاتی که این کمپانی در کنگره جهانی موبایل معرفی کرد همراه شما خواهیم بود.
تبلیغات

 ال‌جی در نمایشگاه MWC 2015 چندان دست پر ظاهر نشد و به معرفی ساعت هوشمند جدید، چند تلفن میان‌رده و نمایش دوباره جی فلکس 2 بسنده کرد. در حالی که شاید بسیاری انتظار داشتند پرچمدار جدید این کمپانی کره‌ای در کنگره جهانی موبایل رونمایی شود، ال‌جی ترجیح داد فعلا دست نگه دارد تا محصول رقیب هموطن خود را ارزیابی کند. این کمپانی که با چهار غرفه اختصاصی در نمایشگاه حضور پیدا کرده بود، بیشترین تمرکز خود را روی ساعت هوشمند جدید خود با نام G Watch Urbane قرار داده بود. ساعت هوشمند جدید ال‌جی نمونه‌ای بلوغ یافته از G Watch R است که بدنه‌ای فلزی داشته و بسیار خوش‌ساخت و زیبا به نظر می‌رسد.

در درجه دوم جی‌فلکس 2، جدیدترین تلفن رده‌بالای ال‌‌جی مطرح بود که کره‌ای‌ها زیاد روی آن مانور می‌دادند. این تلفن خمیده طرفداران خود را دارد و توجه بسیاری از خوره‌های فناوری را به خود معطوف کرده است.

ال‌جی چهار تلفن میان‌رده را نیز با نام‌های Joy ،Leon ،Magna و Spirit معرفی کرد تا در بازارهای در حال توسعه و در بین طرفداران دستگاه‌های ارزان قیمت نیز نفوذ پید کند.

LG Leon

ال‌جی از دو گوشی‌هوشمند Leon و Joy در MWC 2015 رونمایی کرد

گوشی اسپریت ال‌جی

اسپریت، گوشی‎ میان رده‌ی ال‌جی با قیمت 160 دلار به آسیا عرضه می‌شود

LG G Watch Urbane

اولین نگاه به ساعت‌های هوشمند Watch Urbane ال‌جی

ال جی جی فلکس

ویدیو جدید ال‌جی با تاکید بر ویژگی‌های جدید جی فلکس 2

ال‌جی در MWC 2015

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات