زومجی: بهترین فیلم های باکس آفیس: «خانه» قدرتمندتر از «سرسخت‌ شو» ظاهر شد

سه‌شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
این هفته در جدول باکس‌آفیس اکران انیمیشن تازه‌ی استودیوی دریم‌وورکس به نام «خانه» را داریم که خیلی مورداستقبال خانواده‌ها قرار گرفته است؛ همچنین نگاهی به فیلم‌های تازه‌اکران شده از نظر منتقدان خارجی خواهیم داشت. با بهترین‌های باکس‌آفیس هفته از زومجی همراه باشید.
تبلیغات

این هفته در جدول باکس‌آفیس هم انیمیشن داریم، هم کمدی و هم وحشت. اول از همه، انیمیشن تازه‌ی استودیویدریم‌وورکسبه نام «خانه» از قرار معلوم موفقیت عظیمی را با خانواده‌هایی که این هفته به تماشایش رفته‌اند، رقم زده است. به‌طوری که فیلم توانسته جایگاه اول چارت را با افتتاحیه‌ی فوق‌العاده‌ی ۵۴ میلیون دلاری‌اش به چنگ بیاورد. همین نزدیکی‌ها، کمدی زوجویلفِرِلوکوینهارتبه نام «سرسخت‌ شو» به چشم می‌خورد که آن هم فعلا با فروش قابل‌توجه‌ای رده‌ی دوم را بدست آورده است. درنهایت، همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم، فیلم ترسناکِ مستقلِ «آن دنبال‌ می‌کند»، پس از موفقیت‌اش در اکران محدود، اکنون با گسترش سینماهای نمایش‌دهنده‌اش، فروش خوبی را تجربه کرده و حتی موفق شده به ۵ فیلم برتر جدول هم راه پیدا کند.

در کنار انیمیشن‌های خانوادگی، افتتاحیه‌ی ۵۴ میلیون دلاری «خانه» در حد و اندازه‌ی فیلم‌هایی مثل« قهرمان بزرگ ۶»(۵۶.۲ میلیون) و «فیلم باب‌اسفنجی» (۵۵.۴ میلیون) است. تازه، این فیلم پشت سر «پاندای کونگ‌فوکار» (۶۰.۲ میلیون) و «هیولاها علیه بیگانگان» (۵۹.۳) به عنوان یکی از برترین غیردنباله‌های دریم‌وورکس هم جای می‌گیرد.

برای مشاهده‌ی متن کامل باکس آفیس هفته به زومجی مراجعه کنید.

maxresdefault
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات