تماشا کنید: ویدئوی رسمی هدست واقعیت مجازی HTC RE Vive

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
دیروز اچ‌تی‌سی در جریان برگزاری کنفرانس خود در کنگره‌ی جهانی موبایل، در کنار پرچمدارش از هدست واقعیت مجازی RE Vive پرده برداشت. حال این کمپانی ویدئوی رسمی مربوط به این هدست واقعیت مجازی را منتشر کرده است.
تبلیغات

هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی از وجود ۷۰ سنسور بهره می‌برد و قادر است دیدی ۳۶۰ درجه را در دنیای مجازی در اختیار کاربر قرار دهد. با استفاده از این هدست علاوه بر اینکه می‌توان در دنیای مجازی اطراف را مشاهده کرد، می‌توان قدم نیز زد. نسخه‌ی مخصوص توسعه‌دهندگان این هدست واقعیت مجازی بهار روانه‌ی بازار خواهد شد. اچ‌تی‌سی برای عرضه‌ی رسمی این محصول در فصل خرید پایان سال ۲۰۱۵ برنامه‌ریزی کرده است.

اچ‌تی‌سی هنوز اطلاعاتی را در مورد قیمت این هدست واقعیت مجازی ارائه نکرده و نمی‌توان انتظار داشت که این محصول پیش از ماه نوامبر روانه‌ی بازار شود. اچ‌تی‌سی با انتشار ویدئوی مورد نظر، سعی کرده تا اهداف خود از این هدست واقعیت مجازی را نشان دهد.

اچ‌تی‌سی در کنار این هدست واقعیت مجازی، نسل جدید پرچمدار خود را با نام وان M9 عرضه کرد. همچنین باید به محصولات دیگر این کمپانی از جمله‌ی دستبند Re Grip نیز اشاره کرد.

لینک دانلود

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات