اپلیکیشن QuickClick راهی ساده و سریع برای اجرای برنامه و میان‌بر‌ها در اندروید

دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
در اندروید با کمک رام‌ها، اپلیکیشن‌ها و شخصی‌سازی‌های زیاد به راحتی می‌توانید میان‌بر‌های فوق‌العاده‌ای برای اجرای سریع اپلیکیشن‌ها و شروع به کار برخی عملکرد‌های پایه‌ای دستگاه به وجود آورید. امروز اپلیکیشنی را به شما معرفی می‌کنیم که بسیاری از ترفند‌های دستگاه را تنها با فشار دادن دکمه‌های تنظیم صدا ممکن می‌سازد.
تبلیغات

 QuickClick برنامه رایگانی است و امکان اجرای اپلیکیشن‌ها و عملکرد‌های سریع دستگاه را به وسیله فشار دکمه‌های تنظیم صدای دستگاه اندرویدی فراهم می‌کند. حتی می‌توانید ترکیبی از فشار کلید‌های تنظیم صدا تا ۶ بار را به وجود آورید. برای مثال همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید اگر دکمه‌های تنظیم صدا را به ترتیب بالا، بالا، پایین فشار دهید، صفحه قفل دستگاه باز می‌شود. بسیاری از کار‌های دیگر به شکل این ترکیب‌ها قابل ساختن هستند. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره قابلیت‌های این برنامه ارائه می‌کنیم.

چه کار‌هایی دیگری می‌توان با این برنامه انجام داد؟ شما می‌توانید میان‌بر‌هایی برای روشن یا خاموش شدن وای‌فای، بلوتوث، دیتای موبایل، حالت سکوت و حالت ویبره بسازید. می‌توانید با فشار دادن ترکیبی کلید‌های تنظیم صدا، صفحه قفل گوشی را روشن یا خاموش کنید، مستقیم با شخصی تماس بگیرید، هر اپلیکیشی را مستقیم باز کنید، چراغ قوه را روشن یا خاموش کنید. حتی می‌توان از این طریق موزیک بعد یا موزیک قبل را پخش یا اینکه تماسی را دریافت یا رد کرد. با نصب این اپلیکیشن و گذراندن آموزش پیش‌رو  و مقداری زمان به ساخت ترفند‌های بسیار جالبی دست پیدا خواهید کرد.

quick-3

این برنامه به شکلی بهینه شده که اگر با فشار دادن دکمه‌های تنظیم صدا، میزان صدای خروجی دستگاه تغییر کرد، پس از اجرای ترفند یا اپلیکیشن شما توسط برنامه QuickClick، میزان صدای گوشی به صورت خودکار به حالت اولیه بازگردد. پس از این جهت نیز جای نگرانی نیست. 

چگونه با اپلیکیشن Quick Click کار کنیم؟

پس از اینکه برنامه را اجرا کردید، تنها گزینه‌ای که مشاهده خواهید کرد "Create a new action" است. پس از انتخاب این گزینه با صفحه‌ای شبیه به شکل زیر رو به رو خواهید شد. برای مثال می‌توانید Flashlight را انتخاب کنید تا به صفحه بعد هدایت شوید. در این صفحه باید هدف خود برای استفاده از چراغ فلش دوربین را مشخص کنید.

quick-2

در صفحه بعد ۶ کلید مثبت و منفی خواهید دید که علامت مثبت به معنای دکمه افزایش صدای دستگاه و علامت منفی به معنای دکمه کاهش صدا است. به هر ترتیب که راحت‌تر هستید می‌توانید شیوه فشار کلید‌ها را انتخاب کنید. پس از انتخاب شیوه فعال سازی ترفند مورد نظر خود باید روی دکمه Ready تپ کنید. در این محل می‌توانید نام خاصی را برای ترفند ساخته شده انتخاب کنید یا اینکه بدون هیچ تغییری روی دکمه Finish تپ کنید.

quick-1
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات