سامسونگ تلویزیون‌های جدید مبتنی بر تایزن خود را روانه‌ی بازار می‌کند

پنج‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ اعلام کرده که این شرکت در حال ارائه‌ی مجموعه‌ای از تلویزیون‌های هوشمند جدید مبتنی بر سیستم‌عامل تایزن است. سامسونگ همچنین از تعدادی محصول صوتی نیز که از نوعی طراحی منحنی برخوردار هستند نیز رونمایی کرده است.
تبلیغات

 سری محصولات جدید SUHD TV سامسونگ، همگی از نرم‌افزار Smart TV جدید این شرکت که بر پایه‌ی سیستم‌عامل تایزن ساخته شده بهره می‌برند. رابرت کینگ، نائب رئیس بخش محصولات مصرفی الکترونیک سامسونگ در شاخه‌ی انگلیس و ایرلند می‌گوید:

فناوری و نوآوری جهانی ما همچنان به جابج ا کردن مرزها ادامه می‌دهد که موجب آزاد شدن پتانسیل فراوانی برای آینده‌ی سرگرمی خانگی می‌شود. به لطف تلویزیون‌های SUHD ما که کیفیت تصویر پیشرو در این صنعت را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد و کیفیت فوق‌العاده‌ی صدا که از طریق سری محصولات صوتی هنرمندانه‌ای که ارائه کرده‌ایم در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، بار دیگر تجربه‌ی سرگرمی بی‌نظیر و برتر را به مصرف‌کنندگان خود در بریتانیا می‌چشانیم.

تلویزیون‌های هوشمند جدید سامسونگ از طراحی منحنی بهبودیافته برخوردار بوده و در قالب محصولات سری S این کمپانی روانه‌ی بازار خواهند شد. این تلویزیون‌ها به رزولوشن 4K و صدای فراگیر سه‌بعدی مجهز خواهند بود. بلندگوهای منحنی جدید این کمپانی نیز این سری را همراهی خواهند کرد.

سامسونگ هنوز جزئیات بیشتری در خصوص قیمت و مشخصات این دستگاه‌ها ارائه نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات