اینفو گرافیک: چگونه آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، درآمدهای اپل را زیر و رو کرده‌اند؟

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل در آخرین ماه‌های سال 2014 میلادی، رکورد به یادماندنی و تاریخی را در زمینه فروش از خود به جای گذاشته است. در آمدی بالغ بر 74.6 میلیارد دلار! این عدد به قدری بزرگ است که حتی از در آمد یک شرکت به بزرگی گوگل در کل سال 2014 نیز فراتر می‌رود! اگر می‌خواهید در مورد رکورد تازه اپل بیشتر بدانید، با ما و اینفوگرافیکی که در این رابطه برایتان مهیا کرده‌ایم، همراه شوید.
تبلیغات

همانطور که گفتیم، اپل در سه ماه پایانی سال 2014، در آمدی بالغ بر 74.6 میلیارد دلار به دست آورده است. نکته مهم در رابطه با این موضوع، از آنجا ناشی می‌شود که بخش عمده چنین در آمدی از فروش آیفون 6 و آیفون 6 پلاس به دست آمده، یعنی محصولاتی که که به زحمت عمر آن‌ها از 8 سال فراتر می‌رود!‍ اما صبر کنید، جالب بودن این قضیه همچنان ادامه دارد.

در آمد حاصل از فروش این دو محصول در سه ماهه پایانی، مبلغی در حدود 51.2 میلیارد دلار بوده است، در حالی که کل در آمد اپل در سه ماهه پایانی سال 2013، چیزی در حدود  57.6 میلیارد دلار بوده است. این بدین معنا است که فروش آیفون‌های جدید در این سه ماهه بدون در نظر گرفتن در آمدهای دیگر،  خود مبلغی نزدیک به در آمد فروش کلیه محصولات اپل در سه ماهه سال گذشته بوده است. 

برای درک بهتر گستردگی این آمار و ارقام، توجه شما را به مطالعه اینفوگرافیکی که توسط سایت Bussines Insider تهیه شده، جلب می‌کنیم: 

apple-revenue-q1-fy15
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات