دیدار موسس پی‌پال با قائم مقام سامسونگ: آیا سامسونگ پِی در راه است؟

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا انتشار اخبار و شایعات در خصوص سیتسم پرداخت سامسونگ یا «سامسونگ پِی» شدت گرفته است. پس ار خرید لوپ‌پی (LoopPay) حال اخباری در مورد دیدار موسس پی‌پال و قائم مقام سامسونگ منتشر شده است.
تبلیغات

چندی پیش  سامسونگ کمپانی لوپ‌پی را از آن خود کرد که بسیاری از گمانه‌ها این خرید را در جهت راه‌اندازی سیستم پرداخت Samsung Pay می‌دانند. حال اخباری مبنی بر دیدار قائم مقام سامسونگ با موسس کمپانی پی‌پال منتشر شده است. براساس گزارش منتشر شده توسط Korea Herald، این دیدار در یکی از هتل‌های تحت مالکیت سامسونگ در سئول برگزار شده است. این دو نفر دیداری یک ساعته را با یکدیگر داشتند که براساس گمانه‌زنی‌های انجام شده موضوع گفتگو در مورد سامسونگ‌پی بوده است. موسس پی‌‌پال را باید در زمره‌ی یکی از متخصصان فناوری‌های مالی سایبری خواند.

کاملا روشن است که سامسونگ درصدد راه‌اندازی سیستم‌پرداخت خود به منظور رقابت با سیستم پرداخت اپل‌پی است. هرچند هنوز وجود این سیستم توسط سامسونگ تایید نشده، اما یقینا سامسونگ در حال کار روی این سیستم است و گزارش‌های متعدد منتشر شده به‌همراه انجام دیدارهای این چنین را می‌توان نشانه‌ای از توسعه‌ی سیستم پرداخت سامسونگ خواند. براساس اطلاعات منتشر شده سامسونگ در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی معرفی نسل جدید گلکسی از سامسونگ‌پی رونمایی خواهد کرد.

برخی از کارشناسان معتقدند که سیستم سامسونگ پی در مقایسه با اپل‌پی بهتر خواهد بود، چراکه اپل‌پی نیازمند سیستم‌های POS و نصب آن‌ها در فروشگاه‌ها و مکان‌های مورد نظر است، در حالی که سامسونگ از بستر لوپ‌پی استفاده خواهد کرد. اخیرا نیز اخباری در خصوص خرید سافت‌کارد توسط گوگل برای احیای والت منتشر شده است. باید دید که آینده‌ی سیستم‌های پرداخت به چه ترتیب خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات