هک اندروید ور و نمایش دادن نوتیفیکشن‌های آیفون در آن

سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
اندروید وِر جزو خارق‌العاده‌ترین گجت‌ها است؛ اخیرا توسعه‌دهنده‌ای بنام محمد ابوغربیه با هک ساعت هوشمند اندروید، توانست نوتیفیکیشن‌های آیفون را در آن نمایش دهد.
تبلیغات

 ساعت هوشمند اندروید رسما از دستگاه‌های اپل پشتیبانی نخواهد کرد، اما این مساله دلیل عدم تعامل این دو پلتفرم نیست. توسعه‌دهنده‌ای بنام ابوغربیه توانستi با بهینه‌سازی اندروید ور، نوتیفیکیشن و اعلان‌های آیفون را در این ساعت به نمایش دربیاورد. عملکرد این دو دستگاه درست مانند عملکرد ساعت هوشمند Pebble با آیفون است. این توسعه‌ دهنده، برای انجام این کار، از سرویس «نوتیفیکیشن سنتر» کمک گرفته است، قابلیتی که برای آی‌اواس ۷ یا نسخه‌های بالاتر از آن در نظر گرفته شد و از طریق بلوتوث اعلان‌های ظاهر شده بر روی آیفون را به ابزارهایی مانند ساعت هوشمند انتقال می‌دهد. وی اپلیکیشن اختصاصی کوچکی را روی اسمارت واچ یاد شده نصب کرد و موفق شد با استفاده از اندروید ور اعلان‌های آیفون را دریافت کند.

ساعت‌های هوشمند پبل مجهز به سیستم‌عامل Pebble OS بوده و قابلیت برقراری ارتباط با دستگاه‌های اندروید و آی‌اواس را دارد.

android-wear

 در حالی که این توسعه دهنده تمامی نکات دقیق این شگرد را ارائه نداده است، ادعا می‌کند که برای انجام این هک، نیازی به جیلبریک کردن آیفون و یا دسترسی روت اندروید نیست، فقط باید ساعت هوشمند شما از لحاظ کارایی و عملکرد بدون عیب و نقص باشد. توسعه دهنده، کد مربوط به این هک را بصورت عمومی ارائه نداده و حتی اگر این کد در دسترس عموم بود، کاربران با آزمایش این کد، از قابلیت‌های دیگر این ساعت از جمله ایمیل و گوگل‌ناو، قادر به استفاده نخواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات