گزارش زومیت از سمینار ایسر با میزبانی شرکت سازگار ارقام

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲
مطالعه 4 دقیقه
هفته‌ی گذشته‌‌ی شرکت سازگار ارقام با همراهی شرکت ایسر، گردهمایی بزرگی را برگزار کرد تا حضور پر رنگ‌تر و رسمی‌تر شرکت ایسر در بازار کشور در حضور نمایندگان فروش، مدیران دو شرکت و اصحاب رسانه جشن بگیرند.
تبلیغات

این همایش، با هدف قدردانی از زحمات و تلاش نمایندگان فروش ایسر، معرفی تعدادی از محصولات این برند و ارائه راهکارهای هوشمندانه و مؤثر برای جلب نظر خریداران توسط برگزار شد.

دیوید درامند - مدیر عامل منطقه خاورمیانه و آفریقای ایسر، در ابتدای این جشن به معرفی کمپانی ایسر و برنامه‌های آن پرداخت. به گفته وی شرکت ایسر که در بازارهای جهانی و در حوزه‌های متنوع سابقه‌ای دیرینه دارد، از سال 1976 فعالیت خود را در عرصه IT آغاز کرد. این شرکت تایوانی با 7400 کارمند، فروش سالانه 12.02 بیلیون دلاری و تکیه بر خدمات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به همراه ارائه خدمات در زمینه‌های نوت بوک، کامپیوتر‌های رومیزی، سرورها و ذخیره‌سازهای اطلاعات، نمایشگرهای ال‌سی‌دی ، پروژکتورها، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها در طی سالیان برند خود را مطرح نموده و آن را جهانی کرده است.

IMG 0293

درامند در ادامه سخنانش به این نکته اشاره کرد که شرکت ایسر در سه ماهه دوم سال با فروشی مناسب‌تر و رشد 2.8 درصدی نسبت به سال گذشته به رتبه چهارم فروش PC در دنیا ارتقاء یافته و این امر سبب شده در جایگاهی بالاتر از برند ایسوس قرار گیرد.

وی پس از طرح مبحث شباهت ابزارها و اهمیت شکل ظاهری آنها در جلب نظر کاربران به سوی طراحی‌های خاص، از موفقیت‌های محصولات ایسر در باب طراحی خلاقانه و زیبا نام برد که از مطرح‌ترین آنها می‌توان به کسب جوائز معتبری همچون Reddot و IF اشاره کرد.

وی همچنین گفت این شرکت در سال جدید برنامه‌ای قدرتمند برای تمرکز بر بازارهای جدید و رو به رشد دارد که شامل دستگاه‌های مخصوص بازی، سیستم‌های دوکاره، گجت‌های پوشیدنی، فبلت و اسمارت فون‌ها و قدم نهادن در فضاهای کاری دیگری چون سیستم‌های پزشکی و آموزشی، خانه‌های هوشمند و خدمات دهی به مکان‌هایی همچون هتل‌ها است.

در قسمت بعدی این همایش، رجبی‌پور - مدیر عامل شرکت سازگار ارقام به سخنرانی درباره‌ی دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخت. او از سابقه 25 ساله شرکت سازگار در ارائه خدمات پس از فروش و خدمات سخت افزاری سراسری در ایران، استفاده از نیروهای متخصص، مجرب و کارامد و شعار بنیادین این شرکت که تمرکز بر مشتری مداری است، سخن به میان آورد.

IMG 0311

وی در ادامه افزورد شرکت سازگار ارقام از سال 1386 برند ایسر را به سبد محصولات خود اضافه کرده و در طول یک سال نقش مؤثری در افزایش میزان فروش محصولات این برند در کشور داشته است.

در ادامه اسد سید -  مدیر فروش خاورمیانه ایسر به مطالبی درمورد اشکالات سیاست گذاری ایسر در ایران پرداخت. وی دلیل عمده از دست دادن سهم بازار این برند را طی شش ماه گذشته ناشی ازعدم شناخت نیاز بازار، عدم بازاریابی صحیح، نبود محصولات با رنگبندی های مختلف، تعدد تأمین کنندگان کالا وعرضه محصولات با قیمت های متعدد به دلیل ازدیاد عرضه نسبت به نیاز و تقاضا دانست و راهکارهایی هوشمندانه و نوین مبنی بر تلاش برای ثبات بازار، ارائه محصولات از کاتال مشخص و جلوگیری از عرضه محصولات از دوبی به ایران را نوید داد.

IMG 0228

چندی از محصولات ایسر، توسط آقای علیرضا پور‌میرزا پس از صحبت های مدیران ارشد ایسر و سازگار ارقام معرفی شد که ویدئو پروژکتور قابل حمل ایسر K137i با لامپ LED، نوت بوک‌های Aspire V Nitro، Aspire R13 از جمله این محصولات بودند.

IMG 0318

در انتها نمایندگان سازگار و برند ایسر معرفی و به پاس قدردانی از زحماتشان هدایایی به آنها اهدا شد.

IMG 0264

بخش پایانی این همایش قرعه کشی و اهداء جوایز به مدعوین و اجرای موسیقی زنده اقوام مختلف ایرانی توسط گروه روناک بود

IMG 3819

آنچه در این بین حائز اهمیت است آن است که از این پس کالای ایسر مستقیما وارد بازار کشور می‌شود و نیازی به واسطه‌ها در کشور امارات نیست. این موضوع احتمالا در نهایت منجر به ارائه‌ی کالا با قیمت مناسب‌تر و همراه پشتیبانی بهتر خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات