نگاه نزدیک زومیت به بلندگوهای تخم‌‌ مرغی سری WAM سامسونگ

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در فروم ۲۰۱۵ که در آنتالیای ترکیه برگزار شد، بلندگوهای WAM6500 و WAM7500 با قابلیت انتشار صدا در فضا با پوشش ۳۶۰ درجه‌ را رونمایی کرد.
تبلیغات

 همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، وجود شیاری اطراف مرکز بلندگوها باعث انتشار صدا در تمام جهت‌ها می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این بلندگوها می‌توان به توازن صدای بم و زیر اشاره کرد. تصویر فوق متعلق به مدل ۶۵۰۰ است.

در اولین نگاه٬ بیش از سایر مشخصات، طراحی این محصول نظر کاربران را جلب کند. طراحی مدرن٬ این بلندگوها را به گزینه‌‌ای ایده‌آل برای افرادی تبدیل می‌کند که در پی خرید اشیاء و لوازم خاص هستند. سامسونگ با نمایش این اسپیکرها در فروم ۲۰۱۵ خود نشان داد که قصد دارد آن‌ها را وارد بازار خاورمیانه و آفریقا کند.

اگر مایل هستید تا با این اسپیکرها بیشتر آشنا شوید، ویدیو نگاه نزدیک زومیت را از دست ندهید:

می‌توان این اسپیکر سامسونگ را آویزان کرد و از آن‌ها در اماکن مختلف استفاده کرد یا اینکه آن‌ها را بر روی سطوح مختلف قرار داد. اسپیکرهای تخم‌مرغی شکل جدید سامسونگ دارای باتری داخلی بوده و بدون نیاز به اتصال به برق نیز می‌توانند تا حدود ۶ ساعت را دوام بیاورند. امکان ارسال صدا به صورت بی‌سیم از طریق ابزارهای هوشمند مانند تلفن یا تبلت نیز وجود دارد.

omni speaker 02

نظر شما درباره‌ی این اسپیکرها چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات