اپلیکیشن HERE نوکیا برای اندروید نهایی شد؛ نسخه iOS در راه است

شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
هنوز زمان زیادی از بروزرسانی قبلی نقشه‌های HERE برای ویندوزفون و اندروید نمی‌گذرد ولی به تازگی بروزرسانی مهم دیگری برای HERE تحت اندروید ارائه شده است. با این بروزرسانی نسخه اندروید HERE به بلوغ رسیده و از نسخه بتا خارج می‌شود.
تبلیغات

پس از بیش از 3 میلیون دانلود نرم‌افزار نقشه HERE  این نرم‌افزار با ارائه یک بروزرسانی جدید، دیگر در حالت بتا نیست و توسعه دهنده این نرم‌افزار معتقد است که HERE برای اندروید به پایداری و بلوغ کافی رسیده است و حالا می‌تواند به عنوان یک اَپ کامل عرضه شود. HERE شاهد بهبود‌های قابل توجهی بوده است برای مثال، گزینه مسیریابی بهبود یافته و حالا به سه طریق عابر پیاده، رانندگی با خودرو و حمل‌و‌نقل عمومی که همه در یک صفحه هستند شما را به مقصد دلخواه هدایت می‌کند. این برخلاف نسخه بتا است که در حالت پیش‌فرض روی گزینه خودرو بود و نیاز بود که کاربر برای دیدن سایر حالت‌ها روی تَب مورد نظر کلیک کند.

routing

بهبود دیگر، نقشه تکامل یافته‌تر است که در آن ویژگی‌های تعامل با کاربر ارتقا یافته و نقشه‌ها از نظر محتوا و اطلاعاتی که به کاربر می‌دهند غنی‌تر از قبل شده‌اند حالا شما با کلیک کردن بر یک نقطه خاص روی نقشه با اطلاعاتی نظیر اطلاعات تماس، تصاویر و بررسی‌هایی مواجه می‌شوید.

درست مانند نقشه گوگل، HERE شما را قادر می‌سازد تا ساختمان‌ها  و نقاط مورد علاقه خود را به صورت سه بُعدی ببینید. رابط کاربری نیز بطور کامل ارتقا یافته تا تجربه کار با HERE را لذت‌بخش‌تر کند که واقعا یک نکته قابل تحسین است.

3d-interaction

اما نکته آخر در مورد نسخه iOS نقشه HERE است. اگر از کاربران iOS هستید ولی علاقه‌مند به استفاده از نقشه HERE هستید منتظر اخبار خوبی در این زمینه باشید چرا که طبق اطلاعات منتشر شده بزودی نسخه iOS نقشه HERE ارائه خواهد شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات