اندروید ور به طور رسمی از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند

پنج‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
بالاخره چیزی که همه در دنیای ساعت‌های هوشمند اندرویدی در انتظار آن بودند  محقق شد و اندروید ور بطور رسمی پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی و به ویژه LTE را برای اولین بار و با ساعت هوشمند جدید شرکت ال‌جی یعنی نسخه دوم  Watch Urbane  آغاز کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

طبق اعلام گوگل از این پس هر ساعت هوشمندی که قابلیت پشتیبانی از ارتباطات موبایلی را داشته باشد قادر خواهد بود به کمک اندروید ور و بدون نیاز به وای فای یا اتصال اینترنتی مربوط به گوشی هوشمند  به طور مستقل به شبکه LTE متصل شود.

البته این به این مفهوم است که حالا ساعت‌ها هم نیازمند سیم کارت هستند تا بتوانند اتصال به اینترنت را برای خود ممکن کنند. اگر ساعت هوشمند شما مجهز به میکروفون و اسپیکر باشد یا این که از طریق بلوتوث آن را به یک هندست متصل کرده باشید قادر خواهید بود تا برقراری و دریافت تماس نیز داشته باشید. 

با توجه به این که این قابلیت ساعت‌ها را قادر می‌سازد تا کاملا بطور مستقل از گوشی هوشمند عمل کنند باید ببینیم چه نرم‌افزارهای جدیدی به دنیای ساعت‌های هوشمند افزوده می‌شود. 

نسخه دوم ساعت هوشمند Watch Urbane ال‌جی نیز بطور رسمی اولین ساعت هوشمند اندروید ور است که از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند. این ساعت مجهز به نمایشگر دایره‌ای شکل پی-اولد، پردازنده اسنپدراگون ۴۰۰، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی، ۷۶۸ مگابایت رم و باتری ۵۷۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات