زومجی: بهترین بازی‌ های آخر الزمانی که می‌توانید پیش از عرضه Fallout 4 بازی کنید

یک‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
زمان زیادی تا عرضه بازی مورد انتظار Fallout 4 نمانده و طرفداران بی‌صبرانه در انتظار قدم زدن در دنیای آخرالزمانی این بازی هستند. با این حال اگر به بازی‌های این چنینی علاقه دارید، زومجی بهترین بازی‌های آخرالزمانی و تاریک را به شما معرفی می‌کند تا مقداری صبر برای فال‌اوت ۴ راحت‌تر باشد!
تبلیغات

وقتی به واژه آخرالزمان فکر می‌کنیم، اولین اتفاقی که به ذهنمان می‌رسد، یک انفجار اتمی عظیم است که اولین تاثیر آن از بین رفتن زندگی است. پس از آن هم بازی‌های ویدیویی به ما نشان دادند که باید خود را برای مقابله با موجودات جهش یافته و حتی انسان‌ها آماده کنیم. چرا که در این زمان، همه برای بقا می‌جنگند و احتمالا دیگر خبری از انسانیت نیست. البته این آخرالزمان دوست‌داشتنی (البته فقط در بازی!) عوامل دیگری مثل برخورد سیارات به هم یا شیوع یک ویروس نیز دارد که بر اساس تمامی این مسایل بازی‌های بزرگی ساخته شده است که همگی سعی دارند تا حس بقا در یک جهان رو به زوال القا کنند. در ادامه مروری بر بازی‌های آخرالزمانی خواهیم داشت که می‌توانید تا عرضه فال‌آوت 4 با آن‌ها سرگرم شوید.

برای مشاهده کامل مطلب ۱۰ بازی برتر با سبکی آخر الزمانی که می‌توانید پیش از عرضه Fallout 4 بازی کنید به زومجی مراجعه کنید.

بازی آخرالزمانی زومجی

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات