اندروید تی وی بر روی تلویزیون‌های شارپ، سونی و فیلیپس استفاده خواهد شد

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
گوگل اعلام کرده که تلویزیون‌های تولید شده توسط سونی، شارپ و فیلیپس که از بهار سال جاری میلادی روانه‌ی بازار می‌شوند، مبتنی بر اندروید تی‌وی خواهند بود. گوگل پس از تلاش یک ساله برای اشاعه‌ی استفاده از اندروید تی‌وی در حال دست یافتن به اهداف خود است.
تبلیغات

دو کمپانی شارپ و سونی اعلام کرده‌اند که شماری از تلویزیون‌های 4K خود را با استفاده از اندروید تی‌وی روانه‌ی بازار خواهند کرد. همچنین تمام تلویزیون‌های فیلیپس نیز با استفاده از این سیستم‌عامل روانه‌ی بازار خواهند شد. از جمله‌ی محصولات دیگری که همراه با این سیستم‌عامل روانه‌ی بازار خواهند شد، می‌توان به کنسول اندرویدی Forge TV اشاره کرد که توسط Razer در ماه فوریه روانه‌ی بازار خواهد شد. هوآوی نیز پخش‌کننده‌ی اندرویدی خود را تا پایان سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد کرد.

اما در مقابل تولیدکنندگان بزرگی چون ال‌جی، سامسونگ و پاناسونیک که سهم بزرگی از بازار تلویزیون‌های هوشمند دارند، استفاده از اندروید را کنار گذاشته و تلویزیون‌های خود را با سیستم‌‌عامل‌های دیگری چون WebOS و تایزن روانه‌ی بازار خواهند کرد، از این‌رو این کمپانی هنوز با رویای تلویزیون‌های اندرویدی که متصور بود، فاصله دارد.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات