STYLER، راه‌حل ال‌جی برای مراقبت از لباس

شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی نسخه‌ی جدید از سیستم مدیریت لباس که ال‌جی Styler نام دارد را در نمایشگاه CES 2015 معرفی خواهد کرد. این مدل جدید، جمع و جور و اقتصادی ال‌جی styler برای تازه و با طراوت کردن لباس‌ها بدون استفاده از مواد شوینده طراحی شده است و راه حلی ایده‌آل برای لباس‌هایی با نگهداری سخت نظیر کت‌شلوارها و ژاکت‌ها است.
تبلیغات

قابلیت‌های زیادی که در استایلر جمع شده در هیچ ماشین لباسشوئی دیگری دیده نشده است. این دستگاه، لباس­‌ها را به همان سرعت و راحتی مدل قبلی باطراوت می‌کند. استایلر از بخار برای از بین بردن بوی نامطبوع دود سیگار، خوراکی‌ها و عرق بر روی لباس کمک گرفته است. کاربران می‌توانند بین دو رایحه متفاوت که برای باطراوت و معطر کردن لباس­‌ها در نظر گرفته شده است استفاده کنند. قابلیت با طراوت کننده سریع (Quick Refresh) با لباس‌ها کاری می‌کند ظاهری تازه داشته و احساس طراوت را منتقل کنند. از سوی دیگر، قابلیت (Moving Hanger Action) بعد از اینکه لباس‌ها بخار داده شدند به آرامی لباس‌ها را می‌لرزاند تا چین و چروکشان از بین برود. استایلر حتی قادر است تا خط اتوی شلوارها را نیز حفظ کند. این دستگاه برای تولید هوای گرم و نگهداری آن در دمای پایین دارای پمپ داخلی است. این مسئله لباس‌ها را از چین خوردگی و آسیب دیدن در طول فرآیند خشک شدن حفظ می‌کند.

استایلر قادر است تا لباس‌ها را استریل کند. فناوری اسپری بخار داغ ال‌جی در بسیاری از ماشین لباسشویی این شرکت نیز وجود دارند. با فشار کلیدی ساده، بخار داغ برای نابود کردن ۹۹.۹ درصد از میکروب‌ها و باکتری‌هائی که در عمق لباس‌ها و عروسک‌ها ساکن شده‌اند به کار گرفته می‌شود. ال‌جی می‌گوید سازمان‌های معتبر ارزیابی محصولات نظیر بنیاد آلرژی بریتانیا (BAF) و موسسه‌ی آزمون و تحقیقات جامه کره (KATRI) ویژگی استریلاسیون بخار استایلر را مورد آزمون قرار داده و آن را تائید کرده‌اند. همچنین، تست‌هایی که توسط Intertek انجام شده بیان می‌کند که استایلر در یک سیکل کامل استریلاسیون 90 دقیقه‌ای حدود 92 درصد پرکلرواتیلن را از بین می‌برد. پرکلرواتیلن ماده اصلی شیمیایی استفاده شده در خشک‌شوئی است که به شدت سرطان‌زا است.

قابلیت عیب‌یابی هوشمند و برچسب NFC از ویژگی‌های استایلر جدید هستند. Smart Diagnosis™ زمانی که دستگاه نیاز به تعمیر و نگهداری دارد از طریق تلفن همراه هوشمند به کاربر اطلاع می‌دهد و NFC می‌تواند سیکل‌های مورد نیاز را بر روی تلفن همراه هوشمند دانلود کند و با لمس یک انگشت آن را بر روی استایلر بارگذاری کند.

در مقایسه با نسخه‌ی قبلی styler، حجم دستگاه تا 30 درصد کاهش یافته است و لبه‌های منحنی‌شکل، درب شیشه‌ای مدرن و دستگیره آلومینیومی زیبا به منظور طراحی یکپارچه و سازگاری با دکور داخلی به این دستگاه اضافه شده است. کلیدهای کنترل استایلر روی صفحه لمسی که مقابل دستگاه قرار دارد تعبیه شده است که به نرمی و آرامی می‌درخشد. استایلر بسیار بی‌صدا است و می‌تواند در حالی که شما خواب هستید مورد استفاده قرار گیرد.

مشخصات کلیدی

  • با طراوت کننده لباس‌ها (Capacity Clothing Refresher) مجموع 4 عدد
  • حفظ خط اطوی شلوار (Easy Pants Crease Care)
  • فناوری پمپ داغ (Heat Pump Technology)
  • سیکل بهداشتی (مورد تائید Interlink)
  • خشک‌کن آرام برای لباس‌های حساس
  • عیب‌یابی هوشمند (Smart Diagnosis™)
  • NFC
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات