تصاویر جدیدی از نمونه‌ی مفهومی لکسوس LF-C2 منتشر شد

شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
لکسوس در جریان برگزاری نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس، مدل مفهومی LF-C2 را به نمایش گذاشته بود. مجله‌ی رسمی بین‌المللی لکسوس تصاویر جدیدی از نمونه‌ی کانورتیبل این خودرو را که در سواحل مدیترانه ثبت شده، منتشر کرده است.
تبلیغات

 نمونه‌ی کانورتیبل لکسوس LF-C2 که یک خودروی با گنجایش ۲+۲ سرنشین است، بسیار زیباتر از نمونه‌ای است که لکسوس در نمایشگاه لس‌آنجلس به نمایش گذاشته بود. این مجله‌ی آنلاین تصاویر لکسوس جدید را همراه با مصاحبه‌ی یاسوئو کاجینو، مدیر ارشد طراحی LF-C2 منتشر کرده است.

کاجینو کار با رنگ انتخاب شده برای این خودرو را بسیار سخت عنوان کرده است. وی رنگ‌آمیزی را شامل چندین مرحله خوانده که طی آن چندین لایه روی پوشش اولیه‌ی نقره‌ای قرار گرفته تا نتیجه رنگ متمایل به زردی باشد که در این خودرو مشاهده می‌کنید. وی این رنگ واقعا زیبا را  نشان‌دهنده‌ی خصوصیات برند لکسوس خوانده است.

LexusInt 1

تیم طراحی وقت و تلاش بسیار زیادی را برای طراحی این خودرو صرف کرده تا این خودرو به روشنی گویای زبان طراحی لکسوس با طعم اسپورت باشد. از جلو پنجره‌ی گسترده‌ی این خودرو تا چراغ‌های باریک عقب می‌توان نشانی از لوگوی لکسوس را مشاهده کرد.

لکسوس این خودروی مفهومی را گویای نگرش و داشته‌های این کمپانی در سال‌های آتی می‌داند. با نگاهی به این خودروی مفهومی می‌توان نشانه‌هایی از نمونه‌ی روباز لکسوس RC را در LF-C2 دید.

LexusInt 2

در صورتی که لکسوس برنامه‌ای برای عرضه‌ی یک خودروی تجاری براساس نمونه‌ی مفهومی LF-C2 داشته باشند، در آینده‌ی نزدیک شاهد آن خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات